NAJNOVIJI KOMENTARI - SVI

NAJNOVIJI KOMENTARI...   


Zašto ponavljate epizode serije Crni biser?
Kako doći do vašeg tel. broja?


Prije 39 mjeseca


Firma za PVC i ALU stolariju sa sjedištem u Zadru, a koja posluje na području cijele Hrvatske.


Prije 40 mjeseca


Molim obrisati broj Fax-a 023 333 328 jer je nevažeći.

Hvala


Prije 40 mjeseca


Poštovani uređivači stranice Imenik.hr podaci o broju telefona za tvrtku AQUILA d.o.o. Gornji Mihaljevec nisu točni. Molimo Vas hitnu korekciju greške.
BORJ telefona : 040 899-360 ili mobilni 098/239-730


Prije 40 mjeseca


Užasno spori, neljubazni i strasno neodgovorni vlasnik. Nakon što sam popravio računalo i masno platio popravak prestalo je raditi nakon tjedan dana. Nikad lošije iskustvo.


Prije 40 mjeseca


Za svaku pohvalu,
definitivno preporucam.


Prije 41 mjeseca


Već 2 dana šaljem sina sa papirima iz HZZO a da ih faksiraju u Lipik, i ništa. Zar su samo nesposobni zaposleni u tom uredu, a naplatiti znaju.Tako je bilo i lani.


Prije 42 mjeseca


Najlošiji KONZUM u kojem sam bio... radnici neljubazni i živčani...večinom su stariji radnici pa valjda i to utječe na njihovu živčanost... a da ne kažem za mesare iz toga konzuma...o njima bi se knjiga mogla napisati,pitajte svakoga tko je ikada bio u tom konzumu...evo baš danas bio i tražim obične krušne mrvice,kaže prodavačica nemaju oni to već duže vrijeme...i još dosta drugih proizvoda u zadnje vrijeme nema u tom konzumu... uglavnom polako ali sigurno ovaj konzum propada radi više stvari...po meni prvo radi neljubaznosti osoblja,pa nedostatka robe i skupoće iste..nemate parking za kupce...ni u samo konzum (zgradu) se ne ulaže...konkurencija u gradu vam uzima kupce..taj drugi trgovački lanac u gradu uzima 3 puta više keša u danu nego vi...


Prije 42 mjeseca


Nažalost, moram potvrditi starije komentare. Bila sam kod gospođe prvi i zadnji put prije par godina. Ispitivala me od kud sam i što radim. Kad je čula naplatila je feniranje 100 kuna. Smiješno. U Zg je feniranje 50 kn.


Prije 42 mjeseca


Kupljen hard disk (Seagate 6 TB) u poslovnici. Po dolasku doma (cca 30 min nakon kupovine) disk izvađen iz antistatičke vrećice i spojen na računalo. Disk ispušta zvukove (zuji) i računalo ga ne prepoznaje. Odmah sam kontaktirao Protis sa objašnjenjem što se događa, i uputio se u poslovnicu.

Nakon detaljnog vizualnog pregleda diska i spajanja na računalo utvrđeno je da disk ne funcionira te je prodavač napisao servisnu primku (xxx744-19) s opisom kvara: vidno korišten, zuji.

Napominjem da je disk cca 50 min prije kupljen u toj istoj poslovnici, samo izvađen iz vrećice i spojen na računalo (dakle nije korišten niti sekundu).

Nisam htio potpisati servisnu primku koja za opis kvara navodi da je disk vidno korišten što je notorna glupost i očita laž nego sam zamolio da pod opis kvara navedu ono što se stvarno i dogodilo, da je disk izvađen iz vrećice i samo spojen na računalo.

Nakon toga mi je navedini prodavač odgovorio da ili mogu potpisati primku ili neće zaprimiti uređaj pri čemu je bio izrazito neugodan!

Po ovome prodavač je mogao napisati i da je disk pregažen traktorom a ja ili to mogu potpisati ili ga neće zaprimiti ako ne potpišem.

Disk mi je bio neophodan u tom trenutku i jedina opcija da dobijem drugi disk je da kupim još jedan. Dakle u tome trenutku nisam mogao dobit drugi (ispravni) disk niti sam mogao dobiti povrat novaca kako bih u nekoj drugoj trgovini kupio disk.

Ovakav pristup prema klijentima je u najmanju ruku neprofesionalan.

Naravno da više neću poslovati sa dotičnom firmom.


Prije 43 mjeseca