NAJNOVIJI KOMENTARI - SVI

NAJNOVIJI KOMENTARI...   


Kupljen hard disk (Seagate 6 TB) u poslovnici. Po dolasku doma (cca 30 min nakon kupovine) disk izvađen iz antistatičke vrećice i spojen na računalo. Disk ispušta zvukove (zuji) i računalo ga ne prepoznaje. Odmah sam kontaktirao Protis sa objašnjenjem što se događa, i uputio se u poslovnicu.

Nakon detaljnog vizualnog pregleda diska i spajanja na računalo utvrđeno je da disk ne funcionira te je prodavač napisao servisnu primku (xxx744-19) s opisom kvara: vidno korišten, zuji.

Napominjem da je disk cca 50 min prije kupljen u toj istoj poslovnici, samo izvađen iz vrećice i spojen na računalo (dakle nije korišten niti sekundu).

Nisam htio potpisati servisnu primku koja za opis kvara navodi da je disk vidno korišten što je notorna glupost i očita laž nego sam zamolio da pod opis kvara navedu ono što se stvarno i dogodilo, da je disk izvađen iz vrećice i samo spojen na računalo.

Nakon toga mi je navedini prodavač odgovorio da ili mogu potpisati primku ili neće zaprimiti uređaj pri čemu je bio izrazito neugodan!

Po ovome prodavač je mogao napisati i da je disk pregažen traktorom a ja ili to mogu potpisati ili ga neće zaprimiti ako ne potpišem.

Disk mi je bio neophodan u tom trenutku i jedina opcija da dobijem drugi disk je da kupim još jedan. Dakle u tome trenutku nisam mogao dobit drugi (ispravni) disk niti sam mogao dobiti povrat novaca kako bih u nekoj drugoj trgovini kupio disk.

Ovakav pristup prema klijentima je u najmanju ruku neprofesionalan.

Naravno da više neću poslovati sa dotičnom firmom.


Prije 4 mjeseca


PVC i ALU stolarija Zadar.


Prije 4 mjeseca


Pvc i Alu stolarija Karlovac.


Prije 4 mjeseca


PRVO OCJENI, ZATIM KOMENTIRAJ!


Prije 5 mjeseca


45 monuta nemaju slobodnih vozila, nikada unaprijed ne upozore da nemaju slobodnih vozila, nego svaki puta kada korisnik nazove pa još operateri traže da pričeka još 15 minita,pa ponovno treba čekati poruku hoće lo se cameo smilovati pa poslati taksi ili nr, definitivno ne stavljaju korisnike u prvi plan! Ova taksi ima lako pamtiv broj pa ga stalno tovem, a zbog njega nikada ne stignem nigdje na vrijeme! Ako se hoćete voziti negdje sa Cameom očito treba planirati minimalno sat vremena moljakanja Cameo operatera da pošalju vozilo. Ovo je bezobrazno i neprofesionalno!


Prije 7 mjeseca


PRVO zelim reci svaka cast na brzoj dostavi,kupila sam sto sam hjela,ali zasto se javljam je to sto ,cemu toliko naporno zvanje i nuđenje proizvoda,ja sto zelim ja cu si naruciti ,ali time sto me zovete svaki dan vec tjednima od kada sam kupila nesto kod vas,toliko me nervira,toliko odbojno,da sam gotovo pozalila sto sam i narucila preko vas bolje da sam otisla u neki centar i kupila osobno,,,ne znam zasto to radite,koliko morate biti uporni ako vas netko toliko odbija,morala sam vas blokirati jer stvarno alo,odustanite ako vas netko odbija...tako da drugi puta cu razmisliti da li cu ista naruciti preko vas,,zalosno,,,daj postujte i sebe i ljude koji kupe nesto od vas,,,,pozz


Prije 9 mjeseca


Jako dobar servis, pregledali mi uređaj, nazvali me i rekli cijenu popravka da se mogu odlučiti. Majstor pun iskustva.


Prije 9 mjeseca


PRVO OCJENI, ZATIM KOMENTIRAJ!


Prije 10 mjeseca


Da mogu i ja bih se upisala kod njega. Prema malenoj uvijek super, prema mami i tati uvijek profesionalan. Malena u ordinaciju uvijek ulazi poskakujući i pjevušeći. Ono što mi se kod njega izuzetno dopada kako zna staviti na mjesto mame koje su završile medicinu na google-u.


Prije 11 mjeseca


Iznimno loša usluga, preporučam toplo da ih se zaobiđe u širokom luku!!!
Iznimno su neuslužni, nestručni, skupi. Pozovite ih da vam poprave bravu, a naplate vam 500kn uslugu koja ništa ne rješava, čak i nakon više dolazaka. Drugi bravar je za u pola manje novaca riješio problem u roku od 3 minute. Možete im odnijeti jedino dječje brave za otključavanje kućica za barbike, jer jedino djeca će popljugati njihove pričice. Kad ih sve skupite na jednu hrpu koji tamo rade, upitno je valjda da li svi zajedno imaju 3 razreda osnovne škole!


Prije 11 mjeseca