NAJNOVIJI KOMENTARI - ZAGREB

NAJNOVIJI KOMENTARI...   


PRVO OCJENI, ZATIM KOMENTIRAJ!


Prije jednog mjeseca


PRVO OCJENI, ZATIM KOMENTIRAJ!


Prije 2 mjeseca


Ocijena 5 super su!������������


Prije 6 mjeseca


Ne bih dala nijednu zvijezdu: radovi nisu dovršeni, iako su plaćeni, a ono što je i napravljeno je nestručno i nesavjesno obavljeno. Popravak se čeka mjesecima, a na svaki upit kad će napokon biti popravljeno, načuli smo se svakakvih isprika i odgoda. Sažetak: Obići u širokom luku i naći pravog majstora jer ovo se stvarno ne može zvati majstorom.


Prije 10 mjeseca


PRVO OCJENI, ZATIM KOMENTIRAJ!


Prije 10 mjeseca


Stalna sam stranka u Konzumu u Novigradu, osoblje je super, izbor naročito vića i povrća bi mogao biti i mnogo bolji. Imam jednu primjedbu, nikako da nađem odgovornu osobu za reklamaciju, samo me šetaju. Na ulaznim vratima več danima piše da je radno vrijeme od 07,00 ujutro a u stvari je od 08,00, na moju primjedbu nema reakcije, izgleda da se odgovornim osobama slatko j..be, važno da primaju veliku plaću i čaškaju muda.
Gospodo direktori, izvadite guzice iz fotelja i spustite se na teren, pokušajte zaraditi barem dio plače.


Prije 11 mjeseca


vrlo brzob sam podigao ocjenu,
nekad je dovoljan pristojan ljudski razgovor...


Prije 14 mjeseca


Zašto ponavljate epizode serije Crni biser?
Kako doći do vašeg tel. broja?


Prije 15 mjeseca


Za svaku pohvalu,
definitivno preporucam.


Prije 17 mjeseca


Kupljen hard disk (Seagate 6 TB) u poslovnici. Po dolasku doma (cca 30 min nakon kupovine) disk izvađen iz antistatičke vrećice i spojen na računalo. Disk ispušta zvukove (zuji) i računalo ga ne prepoznaje. Odmah sam kontaktirao Protis sa objašnjenjem što se događa, i uputio se u poslovnicu.

Nakon detaljnog vizualnog pregleda diska i spajanja na računalo utvrđeno je da disk ne funcionira te je prodavač napisao servisnu primku (xxx744-19) s opisom kvara: vidno korišten, zuji.

Napominjem da je disk cca 50 min prije kupljen u toj istoj poslovnici, samo izvađen iz vrećice i spojen na računalo (dakle nije korišten niti sekundu).

Nisam htio potpisati servisnu primku koja za opis kvara navodi da je disk vidno korišten što je notorna glupost i očita laž nego sam zamolio da pod opis kvara navedu ono što se stvarno i dogodilo, da je disk izvađen iz vrećice i samo spojen na računalo.

Nakon toga mi je navedini prodavač odgovorio da ili mogu potpisati primku ili neće zaprimiti uređaj pri čemu je bio izrazito neugodan!

Po ovome prodavač je mogao napisati i da je disk pregažen traktorom a ja ili to mogu potpisati ili ga neće zaprimiti ako ne potpišem.

Disk mi je bio neophodan u tom trenutku i jedina opcija da dobijem drugi disk je da kupim još jedan. Dakle u tome trenutku nisam mogao dobit drugi (ispravni) disk niti sam mogao dobiti povrat novaca kako bih u nekoj drugoj trgovini kupio disk.

Ovakav pristup prema klijentima je u najmanju ruku neprofesionalan.

Naravno da više neću poslovati sa dotičnom firmom.


Prije 19 mjeseca