Vlasnik ste tvrtke ili obrta?

Vlasnici tvrtke ili obrta na našim stranicama imaju mogućnost sami uređivati profil svoje tvrtke, što znači:
Sve navedeno je potpuno besplatno!

Kako biste realizirali tu mogućnost potrebno je da budete registrirani korisnik na portalu imenik.hr i da, nam pošaljete ovjeren i potpisan OBRAZAC koji sadrži puno ime tvrtke ili obrta, e-mail adresu (vašeg profila na portalu www.imenik.hr), te telefonski broj na koji vas možemo kontaktirati.



3 jednostavna koraka do potpune kontrole nad vašim poslovnim profilom!


1. korak

2. korak

3. korak


KORISTITE FACEBOOK RAČUN ZA IMENIK.HR NAPRAVITE KORISNIČKI RAČUN NA IMENIK.HR PREUZMITE PDF OBRAZAC ZA OVJERU
SHEMA OVJERE POSLOVNOG PROFILA
Možete napraviti Vaš imenik.hr račun pomoću facebook računa!
Pomoću sigurnosnih protokola
imenik.hr preuzima podatke sa vašeg
facebook računa i od njih kreira Vaš
imenik.hr račun.
Možete napraviti Vaš imenik.hr
račun direktno na našem portalu!
Putem jednostavne forme u roku od
2 minute možete napraviti Vaš imenik.hr
korisnički račun
Kako biste realizirali mogućnost
ažuriranja vašeg poslovnog profila
potrebno je poslati ovjeren i potpisan
dopis koji sadrži puno ime tvrtke ili obrta,
e-mail adresu (vašeg profila na portalu)
te telefonski broj na koji vas
možemo kontaktirati.
Uredite profil vaše tvrtke.
Nakon što putem naše tražilice pronađete
profil vaše tvrtke, svim informacijama možete
pristupiti klikom na gumb “UREDI PODATKE”



Što je posjećenost profila?

Posjećenost profila predstavlja statistiku posjeta profila vaše tvrtke.

Prvi dijagram (slika 1) prikazuje analizu:

a) ukupnog broja pregleda profila
b) ukupnog broja jedinstvenih pregleda profila.


SLIKA 1: STATISTIKA PREGLEDA POSLOVNOG PROFILA:
GRAF PRIKAZA PROFILA
PLAVI GRAF IKONA UKUPNI BROJ PREGLEDA:


Plavi graf prikazuje ukupan broj pregleda profila - jedan korisnik može pogledati vašu stranicu više puta tokom dana i svaki pregled profila će biti dodan ukupnom zbroju pregleda.
PLAVI GRAF IKONA UKUPAN BROJ JEDINSTVENIH PREGLEDA:

Crveni graf prikazuje ukupan broj JEDINSTVENIH pregleda. Ovaj podatak prikazuje broj posjećenosti profila tvrtke BEZ PONAVLJANJA. Jedan korisnik može pogledati profil tvrtke više puta tokom dana, ali za razliku od plavog grafa crveni graf prikazuje samo JEDAN JEDINSTVENI POSJET.



Zašto prikazujemo “ponavljajuće” preglede i jedinstvene preglede?
Obje informacije su korisne jer zajedno daju puno bolju sliku posjeta profila tvrtke.

Primjer:
Velike tvrtke ili institucije u pravilu svojim zaposlenicima daju pristup internetu putem istog “kanala” tj. iste IP adrese.
Stoga se u takvim velikim tvrtkama ili institucijama više različitih kompjutera od svakog zaposlenika u našim statistikama prikazuje kao jedan te isti kompjuter - kada na primjer 10 zaposlenika velike tvrtke ili institucije posjeti profil vaše tvrtke na imeniku.hr taj se promet prikazuje kao 10 pregleda u plavom grafu i kao 1 jedinstveni pregled u crvenom grafu. Privatni korisnici u svojim domovima u pravilu imaju jedinstven “pristupni kanal” tj. jedinstvenu IP adresu te se svaki pregled profila vaše tvrtke iz privatnih domova prikazuje kao zasebni jedinstveni pregled.


Drugi dijagram (slika 2) prikazuje statistiku pretraga po određenom pojmu:

Svaka tvrtka ima pravo na svom profilu upisati 5 ključnih riječi koje su povezane sa njihovim poslovanjem.
Pomoću upisanih ključnih riječi vlasnici tvrtki mogu direktno utjecati na posjećenost svog poslovnog profila!


SLIKA 2: PRETRAGE POJMOVA POVEZANIH S PROFILOM:
GRAF PRIKAZA PRETRAGA PO POJMOVIMA KOJI SU VEZANI ZA VAŠU TVRTKU
Primjer:
Tvrtka Imenik d.o.o. u svom profilu sadrži ove ključne riječi:
telefonski, brojevi, marketing, callcentar, sms.


Kada korisnik u tražilicu našeg portala upiše izraz koji u sebi sadrži riječ “telefonski”,
u rezultatima će mu se prikazati tvrtka IMENIK d.o.o. kao i ostale tvrtke koje imaju riječ “telefonski”
u ključnim riječima na svom profilu.

Ukoliko korisnik sa liste rezultata odabere IMENIK d.o.o. i otvori naš profil, taj podatak se automatski upisuje u našu statistiku i prikazuje u dijagramu (slika 2).

Na taj način vodimo evidenciju koje ključne riječi donose najviše posjeta našem profilu!
Ključne riječi se mogu mijenjati i skrojiti po mjeri te na taj način možete povećati posjećenost profila vaše tvrtke!



NAPOMENA: Graf povezanih pretraga ne mora nužno prikazivati riječi koje su upisane u poslovnom profilu. Naši algoritmi za pretragu koriste niz metoda (kao što su ime tvrtke, geografska lokacija, kategorije djelatnosti itd.) od kojih je među najvažnijima pretraga po ključnim riječima.
Može se dogoditi da se u grafu pojave riječi koje nisu upisane u profil tvrtke - vlasnicima tvrtki savjetujemo da povremeno pogledaju statistiku i ukoliko u ovom grafu vide riječi koje nisu uvrštene u ključne riječi na njihovom profilu, neka ih dodaju i tako dodatno povećaju svoju poziciju na našoj tražilici.
Globalna iskustva: Ovo je izvrstan primjer imenika vodećih gospodarstvenika. Serija izdanja "Top Executives" okuplja najviše rangirane menadžere u vodećim industrijama pojedine zemlje.