Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


Iz Markuša dosta često naručujem pizzu koja je stvarno odlična. Naprave je baš po mom ukusu, a posebno mi je dobar njihov umak od rajčice. Sama pizzeria i nije nešto lijepo uređena i zbog toga joj dajem nešto nižu ocjenu. No, osoblje je dosta uslužno i dostava je poprilično brza. Također, cijene su u skladu sa uslugom koja se ovdje dobije.

POSLOVNI SUBJEKT


Hotel Globo ima izvrsnu lokaciju i ljubazno osoblje. Cijene su prihvatljive s obzirom da se nalazi vrlo blizu strogog centra grada. Interijer izgleda jako lijepo.

POSLOVNI SUBJEKT


Jedno od tri, cetri mjesta na koje se može izaći. Ako niste ljubitelj "cajki" onda je to, uz Pub,i jedino mjesto na koje cete htjeti izaci u Koprivnici. Konobari su odlični i susretljivi pa se na piće ne čeka dugo, cijene su uspoređujući sa gradovima poput Zagreba, odlične, veoma pristupačne. Minusi je to što se često vrti ista muzika, pa nakon nekog vremena dosadi stalno slušati isto, a drugi je to što kad je prostor pun, jako je vruće. Sve u svemu vrlo dobro mjesto za izlazak.

POSLOVNI SUBJEKT


Najbolja parfumerija u Karlovcu. Velika ponuda parfema, šminke i nakita. Poznati su i po usluzi šminkanja koja je daleko najbolja u gradu, a i najpoznatija. Jedina mala zamjerka su torbe koje su jako skupe, a koje nisu baš najbolje kvalitete. Inače tete koje rade su jako drage. =)

POSLOVNI SUBJEKT


Dao sam ocjenu 4 zbog ljubaznosti osoblja, oni zbilja ukazuju na pojedinačne popuste i stvarno su jako jako ljubazni sto me vise puta iznenadilo. Ocjena nije 5 zbog katastrofalne web stranice, zastarjele i prakticki nefunkcionalne

POSLOVNI SUBJEKT


Mislim, što reći, osim katastrofa! Općenito ima premalo vlakova, a sad su i ukinuli neke, što je zbilja sramota s obzirom kako su povisili cijene karata, a naročito za učenike i studente!!! Na relaciji Zagreb Gl.kol- Savski Marof zadnji vlak ide u 23 i 07, a prije je išao mnogo kasnije, pa su ljudi komotno mogli otići u kino ili kazalište, a sada ne mogu jer će propustiti taj zadnji vlak, a sljedeći ide tek u 5 ujutro. No, i dalje, vlakovi smrde, oko 16 h, kada najviše ljudi ide kući s posla, toliko su pretrpani, da čovjeku doslovno pozli. Kada padne malo jača kiša ili snijeg onda odmah kasne. Mnogi kondukteri su neljubazni, no svaka čast izuzecima. Mnoge stanice su loše uređene, pa, kada, primjerice, vlak kasni ili kiša pada, ljudi se ne mogu skloniti ispod kakvog krova, a kamoli na toplo. No, glavno, da stvaraju probleme ako se točno na vrijeme, odnosno prvog u mjesecu nije kupila nova karta. Jedini razlog zbog kojih im dajem dvojku jest taj što su na toj relaciji uveli nagibni vlak, koji donekle uveseljava ovu tužnu priču o HŽ-u. Kada bi svi vlakovi bili tako čisti, udobni i lijepi, redovito vozili, i kada bi ih općenito bilo više, tek onda bi mogli opravdati ovako sulude cijene!!!

POSLOVNI SUBJEKT


Ne znam što je s ovom tvrtkom. Prvo daju besplatne pokaze, a milijune kuna su u dugovima. Onda više nema besplatnih pokaza. Onda odjednom kontrola svaki dan, a do sada tu i tamo. Dvojka samo zato što ponekad se nađe koji susretljiv i normalan vozač. Inače ima svakakvih, od onih koji će si uzeti 10kn u svoj džep za kavicu (čitaj pivicu), a kao dao ti je jeftiniju kartu i baš je divan, preko luđaka koji otvara samo prva vrata i kada otvori druga da ljudi izađu, a drugi pokušaju ući, on ih priklješti vratima i slično, do onog koji lovi ljude po busu da nisu pokazali pokaz ili kartu pa ih tjera van. Najdraže mi je kad padne kap kiše i odmah busevi kasne i odmah je kaos ili kad usred paklene vrućine u novim busevima ne radi klima, a zimi grijanje. Bilo je i slučajeva kad bi po najvećoj kiši stavljali buseve koji prokišnjavaju, bar na jednom mjestu. Ni u jednom od ovih slučajeva ne vidim nikakvu logiku. Također, onaj sustav s novim pokazima im ne funkcionira baš i ima dosta rupa koje ljudi znaju koristiti i onda se čude kako su u dugovima. Najveća od svih zamjerki ide zaposleniku na šalteru ZET-a u mom gradu koji je izrazito neljubazan i spor, a druga djelatnica, ne previše drukčija od njega, na svoje radno mjesto donese pola dućana, stavi pred sebe i jede dok radi s ljudima pa jadna ne može sve odjednom kako treba.

POSLOVNI SUBJEKT


Čudno je kako ukus građana varira. Ovo bi trebao biti jedan od najboljih fast-foodova u gradu, a meni ipak nije jasno po čemu. Spora usluga, ponuda na onoj najosnovnijoj razini, cijene su visoke za komad tostiranog kruha u koji možete staviti najosnovnije dodatke, zagorene pizzete i ostalo samo su dio folklora dotičnog fast-fooda. Mislim da ih jedino lokacija izvlači i donosi promet, dok je gastronomska ponuda jako loša, a to je najvažnije ipak, zar ne?

POSLOVNI SUBJEKT


O Autotransportu Karlovac ima više loših nego dobrih stvari. Prva je neorganiziranost , kako je moguće da osoba koja radi na informacijama krivo kaže kada bus polazi? I na žalost takvi propusti nisu iznimke već postaju pravilo. Žalosno je što se ne možete pouzdati u osobe koje tamo rade i koje bi trebale znati svoj posao. Druga stvar su preveliki redovi na kraju mjeseca na štandu gdje se kupuje godišnja karta, jer u redu ćete vjerovatno čekati oko sat vremena ,a ako budete imali sreću najmanje pola sata. Busevi koji voze do okolnih mjesta su pretrpani,a još su i ukinuli dosta linija.

POSLOVNI SUBJEKT


Definitivno preskupe prijevozne karte na liniji Jastrebarsko - Zagreb (Savski most)! linija vozi dovoljno često, recimo da je to plus, ali samo do savskog mosta (samo u prijepodnevnim satima i do autobusnog kolodvora u Zagrebu). S obzirom na cijenu karte čovjek bi pomislio da će se voziti u autobusu s 5 zvjezdica, ali situacija je potuno drugačija.

POSLOVNI SUBJEKT


Dajem ocjenu 1, ovom takozvanom obrtu, iz jednostavog razloga što sam bio putnik u više slučajeva kad su putnici iz Gospića, u kojem spomenuta tvrtka stane putujući iz Zadra prema Zagrebu, bili primorani stajati sve do metropole, a platili su karte. Razlog je neorganiziranost te naravno, gramzivost.

POSLOVNI SUBJEKT


Užasni autobusi i preskupe karte. Nerijetko prodaju isti broj sjedišta većem broju ljudi što dovodi do konflikta između putnika u autobusu. Ako imate alternativu nemojte se voziti Autotransom.

PRONAĐENO REZULTATA: 29957

Filtriraj:

MJESTA


Gradovi



SORTIRANJE: