Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


45 monuta nemaju slobodnih vozila, nikada unaprijed ne upozore da nemaju slobodnih vozila, nego svaki puta kada korisnik nazove pa još operateri traže da pričeka još 15 minita,pa ponovno treba čekati poruku hoće lo se cameo smilovati pa poslati taksi ili nr, definitivno ne stavljaju korisnike u prvi plan! Ova taksi ima lako pamtiv broj pa ga stalno tovem, a zbog njega nikada ne stignem nigdje na vrijeme! Ako se hoćete voziti negdje sa Cameom očito treba planirati minimalno sat vremena moljakanja Cameo operatera da pošalju vozilo. Ovo je bezobrazno i neprofesionalno!

POSLOVNI SUBJEKT


Profesionalci, rade sve po ps-u sa najkvalitetnijiom materijalima po pristupačnim cijenama. Ne treba ih kontrolirati,možete biti sigurni da če sve odraditi vrhunski.

POSLOVNI SUBJEKT


Obiteljski obrt s dugogodišnjom tradicijom. Usluge kombi prijevoza 0-24h na području cijele Hrvatske! KONTAKT: Vukušić Damir Gračec 10, Zagreb FIKSNI TEL. : 01/4645/923 MOBITEL : 098/286/707 E-MAIL : dambo777@net.hr

POSLOVNI SUBJEKT


Meni je ova pekara najbolja pekara u Zagrebu! Prvi put sam ju vidjela kada se otvorila na glavnom kolodvoru, pa bi si tamo nešto kupila kada sam išla u školu. Kroasan od čokolade bio mi je toliko dobar da sam si ga svaki dan kupovala! A onda su se pekare počele otvarati po cijelom Zagrebu! Proizvodi su uvijek svježi i jako fini, cijene su super, prostor je prekrasan, prodavačice su jako ljubazne i uvijek nasmijane!

POSLOVNI SUBJEKT


Mislim, što reći, osim katastrofa! Općenito ima premalo vlakova, a sad su i ukinuli neke, što je zbilja sramota s obzirom kako su povisili cijene karata, a naročito za učenike i studente!!! Na relaciji Zagreb Gl.kol- Savski Marof zadnji vlak ide u 23 i 07, a prije je išao mnogo kasnije, pa su ljudi komotno mogli otići u kino ili kazalište, a sada ne mogu jer će propustiti taj zadnji vlak, a sljedeći ide tek u 5 ujutro. No, i dalje, vlakovi smrde, oko 16 h, kada najviše ljudi ide kući s posla, toliko su pretrpani, da čovjeku doslovno pozli. Kada padne malo jača kiša ili snijeg onda odmah kasne. Mnogi kondukteri su neljubazni, no svaka čast izuzecima. Mnoge stanice su loše uređene, pa, kada, primjerice, vlak kasni ili kiša pada, ljudi se ne mogu skloniti ispod kakvog krova, a kamoli na toplo. No, glavno, da stvaraju probleme ako se točno na vrijeme, odnosno prvog u mjesecu nije kupila nova karta. Jedini razlog zbog kojih im dajem dvojku jest taj što su na toj relaciji uveli nagibni vlak, koji donekle uveseljava ovu tužnu priču o HŽ-u. Kada bi svi vlakovi bili tako čisti, udobni i lijepi, redovito vozili, i kada bi ih općenito bilo više, tek onda bi mogli opravdati ovako sulude cijene!!!

POSLOVNI SUBJEKT


O Autotransportu Karlovac ima više loših nego dobrih stvari. Prva je neorganiziranost , kako je moguće da osoba koja radi na informacijama krivo kaže kada bus polazi? I na žalost takvi propusti nisu iznimke već postaju pravilo. Žalosno je što se ne možete pouzdati u osobe koje tamo rade i koje bi trebale znati svoj posao. Druga stvar su preveliki redovi na kraju mjeseca na štandu gdje se kupuje godišnja karta, jer u redu ćete vjerovatno čekati oko sat vremena ,a ako budete imali sreću najmanje pola sata. Busevi koji voze do okolnih mjesta su pretrpani,a još su i ukinuli dosta linija.

POSLOVNI SUBJEKT


Dao sam ocjenu 4 zbog ljubaznosti osoblja, oni zbilja ukazuju na pojedinačne popuste i stvarno su jako jako ljubazni sto me vise puta iznenadilo. Ocjena nije 5 zbog katastrofalne web stranice, zastarjele i prakticki nefunkcionalne

PRONAĐENO REZULTATA: 29963

Filtriraj:

MJESTA


Gradovi



SORTIRANJE: