HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o. 


10000 Zagreb, Mihanovićeva 12


KARTA



Kontakt Namjena
+385 (1) 378 2555 Centrala
+385 (1) 378 3002 Fax
060 333 444 Informacije
+385 (98) 211 162 Marketing
+385 (1) 378 3061 Tajništvo
+385 (1) 378 3322 Uprava
+385 (1) 457 7957 Uprava
putnicki.prijevoz-informacije@hznet.hr Email
putnicki.prijevoz-reklamacije@hznet.hr Reklamacije

Sliku postavio/la -
od 1

Detaljnije informacije možete dobiti na info telefonu 11 88 0.




SORTIRAJ PO:   
Prije 94 mjeseci

Moje iskustvo sa HŽom svodi se na nekoliko ljetnih putovanja na relaciji Zagreb-Split,i nekoliko putovanja iz Zagreba u okolicu. Budući da sam do Splita putovala novijim vlakovima, nisam imala zamjerke, osim jedne.
Zamjerka je neusklađenost s trajektnim linijama - često se događa da se dolazak trajekta poklapa s odlaskom vlaka. Svjesna sam da je to nemoguće u potpunosti uskladiti, ali barem bi se trebalo poraditi na nekim linijama na kojima cirkulira veći broj ljudi.
A za popuste i pogodnosti sve pohvale!


Prije 94 mjeseci

Sramota! Malo linija, očajna infrastruktura, tvrtka razapeta skandalima... Sramota za jednu državu koja živi od turizma da ima tako očajan željeznički promet. Da, imaju popust za studente, ali kad se sjetim da me izbacuju iz vlaka jer ne nosim indeks sa sobom već iksicu (na kojoj jasno stoji da je validni studentski dokument u RH)... Užas.


Prije 94 mjeseci

Često putujem HŽ-om, jer mi s obzirom na cijenu i kvalitetu usluge ipak najviše odgovara. Pohvale za popuste uz index i popust za mlade, no veliki veliki minus je neizdavanje rezervacija za vlakove s velikom frekvencijom putnika (osobito prije blagdana) kada prodaju 3x više karata nego što ljudi zapravo stane u vlak, uključujući vagon-restoran i hodnike. Ljudi sa svom prtljagom doslovno stoje jedni na drugima. Jasno mi je da je to njima veliki profit, no koliko je teško staviti još 1 ili 2 vagona?


Prije 94 mjeseci

Ne volim se sa međugradskim linijama, ali sve duže linije koje sam koristio su kasnile, zbilja ne znam kad sam krenuso na vrijeme. Sami vlakovi su prestrašni. Uglavnom su stari, bez obzira na modernizaciju i jako su neudobni nakon malo dužeg putovanja.


Prije 95 mjeseci

katastrofa! za cijene koje su postavljene, putnik ne dobija skoro ništa od komfora i ugodnosti putovanja. Čisti se valjda jednom mjesečno, a žvake po podu su redovita situacija. Sve rjeđe voze vlakovi,a kad i voze, vrlo često kasne. Užas!


Prije 95 mjeseci

Mislim da će se veliki broj ljudi složiti samnom i mojom ocjenom. Vozim se na relaciji Koprivnica Zagreb. Redovito vlakovi kasne, kupei su prljavi. Gotovo uvijek nedostaje mjesta za sjediti. Udobnost i komfor su na niskoj razini. Jedini razlog zasto dajem dvije zvijezdice je taj sto mi je to jedini nacini da dodem do Zagreba kada nemam auto. :)


Prije 95 mjeseci

Mislim, što reći, osim katastrofa! Općenito ima premalo vlakova, a sad su i ukinuli neke, što je zbilja sramota s obzirom kako su povisili cijene karata, a naročito za učenike i studente!!!
Na relaciji Zagreb Gl.kol- Savski Marof zadnji vlak ide u 23 i 07, a prije je išao mnogo kasnije, pa su ljudi komotno mogli otići u kino ili kazalište, a sada ne mogu jer će propustiti taj zadnji vlak, a sljedeći ide tek u 5 ujutro. No, i dalje, vlakovi smrde, oko 16 h, kada najviše ljudi ide kući s posla, toliko su pretrpani, da čovjeku doslovno pozli.
Kada padne malo jača kiša ili snijeg onda odmah kasne. Mnogi kondukteri su neljubazni, no svaka čast izuzecima.
Mnoge stanice su loše uređene, pa, kada, primjerice, vlak kasni ili kiša pada, ljudi se ne mogu skloniti ispod kakvog krova, a kamoli na toplo.
No, glavno, da stvaraju probleme ako se točno na vrijeme, odnosno prvog u mjesecu nije kupila nova karta.
Jedini razlog zbog kojih im dajem dvojku jest taj što su na toj relaciji uveli nagibni vlak, koji donekle uveseljava ovu tužnu priču o HŽ-u. Kada bi svi vlakovi bili tako čisti, udobni i lijepi, redovito vozili, i kada bi ih općenito bilo više, tek onda bi mogli opravdati ovako sulude cijene!!!



Da bi napisali komentar morate se prijaviti.      PRIJAVA »




Povezane pretrage...