ZET D.O.O. 


10000 Zagreb, Balokovićeva BB


KARTA



Kontakt Namjena
+385 (1) 668 3703 Prodaja karata
+385 (1) 660 0446 Rukovoditelj
060 100 001 Zet info telefon
www.zet.hr Web

Sliku postavio/la -
od 1

Detaljnije informacije možete dobiti na info telefonu 11 88 0.




SORTIRAJ PO:   
Prije 94 mjeseci

Grad kao što je Zagreb trebao bi imati redoviti i dobro sređeni javni prijevoz, no nemamo ništa od toga! Ukidanje đačkih i studentskih pokaza veliki je minus. Godišnji đački i studentski nikada nisu bili skuplji - 850 kuna! Godinama je bio 30 kn i onda odjednom 850! Bitno da umirovljenici imaju besplatan prijevoz i onda se stalno vozikaju unutra, griju se i razgledavaju grad. Vozni red kao da ne postoji, uvijek kasne. Tramvaji i autobusi su katastrofa, prljavi, smrdljivi i neodržavani. Hrpe i hrpe novaca je sad utrošeno na ove touch automate i pokaz kartice, a skroz je nepotrebno sve to. Zbog toga su uveli puno više konduktera koji za riječ "pristojnost i ljubaznost" nikada u životu nisu čuli. Povećanje kontrole jako je neumjesno i ljudima naporno. Ulete u gužvu, i samo ispruže ruku, ni dobar dan, ni molim vas kartu. Vozači voze kao da su ispali iz akcijskog filma, i sada neka ljudi vade karte i padaju po zavojima zbog njihove "vožnje"! Mogla bi sada ispisati čitvau stranu samo negativnih, ali ZET je živa katastrofa!


Prije 94 mjeseci

Rasipništvo je dovelo ZET do propasti. Ova taktika "od nule do sto za dva dana" je ekstremno nepopularna. Na stranu novi tramvaji, plaćati one krntije 11 kuna po vožnji, u kojima nema zimi grijanja a ljeti ljudi kolabriraju po defaultu, koje se ne čiste redovito je pljačka. Jedini plus su profesionalni kondukteri; vozio sam se u raznim javnim prijevoznicima i rijetko su toliko smireni i spremni na kompromis kao u Zagrebu. Ako nastave sa udarima na džepove ugroženijih socijalnih skupina, mislim da će doći do toga da će se više isplatiti uzeti ove jeftine taksije ili kupiti bicikl pa čekati ljepše vrijeme, nego prosipati novce ZETu.


Prije 94 mjeseci

1. ZET d.o.o.
Grad kao što je Zagreb trebao bi imati redoviti i dobro sređeni javni prijevoz. S obzirom na to kolike nam cijene nabijaju, mislim da ne možemo biti zadovoljni uslugom koja nam je pružena. Puno puno mjesta za poboljšanje.


Prije 94 mjeseci

Tramvaji i busevi često kasne, nekada ni ne dođu, već se preskoči jedna linija. Česti su kvarovi, i to kad je najhitnije obično. Dosada su mi bili dovoljno dobri samo iz razloga što sam imao besplatan pokaz, pa sam mogao istrpiti i loše uvjete u kojima su tramvaji i kašnjenje i sve, ali odsada nema više besplatnog prijevoza, nego je čak i poskupio, a ništa se nije napravilo da se poboljšaju sve ove mane koje sam naveo. Nekim mjesecima mi je jeftinije da si taksi platim kad god idem nekamo, pa sve manje koristim usluge ove firme, na svoju radost.


Prije 94 mjeseci

Umjesto da su nam ponos i dika, javni prijevoz u Zagrebu je uzrok mnogih glavobolja. tramvaji bas i nisu redoviti, ako i jesu onda su puni, a ako nisu puni i redoviti su, onda smrde i prljavi su. O noćnim tramvajia i busevima nema potrebe ništa niti pisati, a linije koje idu izvan Grada Zagreba su rijetke.


Prije 95 mjeseci

Moglo bi puno bolje, ali moglo bi i puno gore. Pokaze za studnete su ukinuli što je veoma loša stvar, najavljuju poskupljenje i strože kontrole, a dobro znaju da ljudi nemaju novaca i da im je teško davati skoro tisucu kuna za godisnju kartu. Stari tramvaji se moraju promijeniti no ne mozemo reci da je sve lose. svi tramvaji cesto voze, uglavnom dolaze na vrijeme, a i novi tramvaji su komforni. sve u svemu trojka


Prije 95 mjeseci

Tramvajem se vozim svaki dan, kupujem mjesečni pokaz i očekujem da za te novce dobijem bar donekle pristojnu uslugu. Kondukteri su neljubazni, ni dobar dan, ni molim vas, nego samo kažu - kartu. Pogotovo žensko osoblje zna biti jako neugodno, ponašaju se kao da su one direktorice ZET-a i cijelog svijeta. Tramvaji su uvijek prljavi, podovi i prozori su grozni, zagušljivo je i često smrdi. Stvarno bi trebali poradtiti na ventilaciji. Što se autobusa tiče, ne volim ih kao ni vozače jer tijekom ljetnih mjeseci dosta njih jednostavno ne želi upaliti klimu, kao da to ide njima iz džepa.


Prije 95 mjeseci

Dvojka, i to jedva zaslužuju. Uvijek sam kao najveći plus Zagreba za nas studenste navodila cijene zagrebačkih tramvaja i autobusa, sada više uopće nemam komentara. Počevši od toga da je godišnja izrada pokaza koštala 30ak kuna, sada se raspravlja o mjesečnoj cijeni od 175?! Sramotno i za Zagreb i za cijelu državu, no kako god. Vjerujem da će ovako samo naići na još veći otpor građana i odbijanje plaćanja istih. No to je cijena samo za nas studente, ove druge bolje da ne komentiram. A i vidim da je ekipa već ranije iskomentirala, pa potpisujem od riječi do riječi.


Prije 95 mjeseci

Cijela ova strka sa plaćanjem / neplaćanjem pokaza me užasno izbacuje iz takta. Ni u jednoj europskoj zemlji javni prijevoz nije besplatan, plaća se, pa makar samo simboličan iznos. I čim je rečeno da će se plaćati prijevoz odmah su počeli prosvjedi i javna negodovanja. Princip je jednostavan; koristiš ono što platiš. Nećeš izaći iz trgovine sa košaricom punom namirnica, a da ih prije ne platiš na kasi?, e pa onda prije korištenja javnog prijevoza kupi kartu ili plati pokaz. Zamjerke imam za sami proces prelaska na plaćanje ,jer se nije znalo tko pije, a tko plaća te za same mjere za prekršitelje. Ukratko tresla se brda rodio se miš. Silna plašenja s policijskim patrolama koja idu s kontrolorima su smiješna. Kontrolori nikoga ne mogu natjerati da kupi kartu i da se prestane “švercat“, jedino što mogu učiniti je napisati kaznu i do tu ide njihova ovlast.


Prije 96 mjeseci

Solidna trojka za firmu upitne kvalitete poslovanja, dugovi su javna stvar. Ide im u prilog što je sam Zagreb veoma dobro povezan grad, noviji tramvaji su, naspram recimo onih u Nizozemskoj, veoma "up to date". S vozačima gotovo da nemate kontakta, što je pošteno prema nama i njima.


Prije 97 mjeseci

Ne znam što je s ovom tvrtkom. Prvo daju besplatne pokaze, a milijune kuna su u dugovima. Onda više nema besplatnih pokaza. Onda odjednom kontrola svaki dan, a do sada tu i tamo. Dvojka samo zato što ponekad se nađe koji susretljiv i normalan vozač. Inače ima svakakvih, od onih koji će si uzeti 10kn u svoj džep za kavicu (čitaj pivicu), a kao dao ti je jeftiniju kartu i baš je divan, preko luđaka koji otvara samo prva vrata i kada otvori druga da ljudi izađu, a drugi pokušaju ući, on ih priklješti vratima i slično, do onog koji lovi ljude po busu da nisu pokazali pokaz ili kartu pa ih tjera van. Najdraže mi je kad padne kap kiše i odmah busevi kasne i odmah je kaos ili kad usred paklene vrućine u novim busevima ne radi klima, a zimi grijanje. Bilo je i slučajeva kad bi po najvećoj kiši stavljali buseve koji prokišnjavaju, bar na jednom mjestu. Ni u jednom od ovih slučajeva ne vidim nikakvu logiku. Također, onaj sustav s novim pokazima im ne funkcionira baš i ima dosta rupa koje ljudi znaju koristiti i onda se čude kako su u dugovima. Najveća od svih zamjerki ide zaposleniku na šalteru ZET-a u mom gradu koji je izrazito neljubazan i spor, a druga djelatnica, ne previše drukčija od njega, na svoje radno mjesto donese pola dućana, stavi pred sebe i jede dok radi s ljudima pa jadna ne može sve odjednom kako treba.



Da bi napisali komentar morate se prijaviti.      PRIJAVA »