Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


Dobra usluga ali cijene su užasne. Preskupi su. Plus je što zapošljavaju mlade radnice i prijavljuju im uredno mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ali osobni dohodak tih istih mladih radnica je mizeran, pa zna iznositi i po 700 kuna mjesečno dok je potpisano na 2100 HRK.

POSLOVNI SUBJEKT


E, tu sam se svačeg nagledala i naslušala. Cijena prijevoza ove autobusne kompanije, nazovimo to tako, definitivno je među najpovoljnijima, ali tijekom šestosatnog putovanja zna se desiti da zažalim svaku lipu koju sam im platila. Dakle, autobus sam po sebi djeluje nekako zbijeno, sjedala su preblizu jedni drugima i često se zna desiti da do mene sjedne teta koja zauzme cijelo svoje i pola mog sjedala, pa ja putem do Zagreba sjedim okrenuta prema prolazu. Leđa, vrat, kralježnica - nerijetko ništa od navedenog nije u funkciji nakon tih putovanja. Opet, zna se desiti da ne putujem u udarnom terminu pa autobus bude poluprazan, tada možeš zauzeti sjedala koliko ti drago i pošeno se ispružiti, to je već podnošljivije. Još jedna zanimljivost i pravi raritet su vozači istog. Doživjela sam komentare od "Jel', a ko ti je to podrapa "gaće"? Jel si se počupala s nekim u grmlju sad, priznaj, a?", pa do lijepog pozdrava pri ulasku u autobus, nakon čega je uslijedilo "Šta si se izbužala tako? Ne bi meni tak'a u kuću ušla". Da svima bude jasno, pri izrazu GAĆE misli se na hlače, a izbužala znači ispirsala, kako već. Nevjerojatno što si ljudi dopuštaju. Naravno da imaju svoje mišljenje, ali tko te pita, vozi i šuti ako nemaš što pametnije za reći. Isto tako, vozili se u 3 popodne ili 5 ujutro, vozači ne prestaju pričati, pa se zna desiti da me negdje na pola puta uhvati želja da izađem iz busa i odem pješke do Zagreba ili Splita, makar na minus 5 stupnjeva. Duboko se nadam da neću više imati takvih iskustava, ova dosadašnja su znala biti strašna. Iako čak i pomalo smiješna, pa ajde.

POSLOVNI SUBJEKT


U Pan-Peku mi je jako fino, tamo rado odlazi u ranim jutarnjim satima poradi ukusnih pekarskih delicija donekle prisupačne cijene. Zamjerka je što imaju tendenciju prestati raditi svježe proizvode odmah po jutru, tako da se kasnije navečer u ovoj pekarni nećete okoristiti. Osoblje je pažljivo te se obraca kupcima s poštovanjem.

POSLOVNI SUBJEKT


Stalna sam stranka u Konzumu u Novigradu, osoblje je super, izbor naročito vića i povrća bi mogao biti i mnogo bolji. Imam jednu primjedbu, nikako da nađem odgovornu osobu za reklamaciju, samo me šetaju. Na ulaznim vratima več danima piše da je radno vrijeme od 07,00 ujutro a u stvari je od 08,00, na moju primjedbu nema reakcije, izgleda da se odgovornim osobama slatko j..be, važno da primaju veliku plaću i čaškaju muda. Gospodo direktori, izvadite guzice iz fotelja i spustite se na teren, pokušajte zaraditi barem dio plače.

POSLOVNI SUBJEKT


O Autotransportu Karlovac ima više loših nego dobrih stvari. Prva je neorganiziranost , kako je moguće da osoba koja radi na informacijama krivo kaže kada bus polazi? I na žalost takvi propusti nisu iznimke već postaju pravilo. Žalosno je što se ne možete pouzdati u osobe koje tamo rade i koje bi trebale znati svoj posao. Druga stvar su preveliki redovi na kraju mjeseca na štandu gdje se kupuje godišnja karta, jer u redu ćete vjerovatno čekati oko sat vremena ,a ako budete imali sreću najmanje pola sata. Busevi koji voze do okolnih mjesta su pretrpani,a još su i ukinuli dosta linija.

POSLOVNI SUBJEKT


Pretpostavljam da je ovo vezano uz klub Purgeraj, pa eto mog komentara. Vjerovatno među najlošijim klubovima u kojima sam imao prilike biti. Program repetitivan, zamoran, nemaštovit; piće preskupo, happy hour u čudno doba dok još nitko ni ne pomišlja na ulazak u klub. Garderoba gdje je kocka ostaviti odjeću jer postoji velika šansa da je više ne vidite. Ne znam što dodati za ovaj klub a da je pozitivno. Možda horda agresivnih tipova/posjetitelja kluba koji vrebaju po Ribnjaku? Loše, loše.

POSLOVNI SUBJEKT


Hotel nisam niti uspjela vidjeti zbog neljubaznosti recepcionarke. Kada sam došla rezervirati sobu, ponašala se kao da nisam dostojna odsjesti u takvom hotelu, cijena sobe je preskupa, znam da je centar grada, ali nemam pogled na ocean nego na zgradurine, i onda još uz sve to dala mi je do znanja da sam nepoželjan gost, bez obzira što sam bila spremna platiti cijenu te sobe.Inače izvana hotel izgleda lijepo.

POSLOVNI SUBJEKT


Spori, skupi, loš servis, ne odgovaraju na reklamaciju servisa. Nažalost nasjeo sam na lažna obećanja i idealiziranu promidžbu, nadam se da drugi neće! Lijepi pozdrav

POSLOVNI SUBJEKT


Zašto ponavljate epizode serije Crni biser? Kako doći do vašeg tel. broja?

POSLOVNI SUBJEKT
 


Iako ima odlićne web stranice i dobar prostor nikad nikome nebi prporučio da ode u taj restoran jer usluga je na razini nule a ne jedan kako sam dao u ovom komentaru

POSLOVNI SUBJEKT


ausonuja doo je firma koja ima slatkoriječive vanjske suradnike koji su me u više navrata molili i kumili da uzmem njihovu robu koja je strahovito skupa i gledajući kvalitetu te robe uopče ne spada u rang kao što su to zamislili njezini vlasnici.Šta više na suradnju sam pristao jedino pod uvijetom da robu koju ne prodam,vratim.Nemogu reči da se nisam trudio prodati robu.Pola svoga iložbenoga prostora u dučanu gdje su bile DAVID JONES torbe posvetio sam vašoj robi.Ali jednostavno ju je nemoguče prodati po tim cijenama.I tu nastaju problemi.Šefica prodaje mi ne želi priznati povrat robe,govoreči mi da sam potpisao ugovor u kojem stoji da se roba ne vrača.prijavljuje me preko svoga odvjetnika i dobijam prijedlog za ovrhu.Tj pod svaku cijenu želi se od mene izvuči novac,na jedan prevarantski način i podmuklo i nisko,a kakve su mi samo sve uvijete nudili samo da pristanem na suradnju.AUSONIJA DOO SU POKVARENJACI I VARALICE KOJI UVALJU NEŠTO ŠTO NIKAKO NE VRIJEDI TOLIKO ,KOLIKO KASNIJE POTRAŽUJU RAZNO RAZNIM SMICALICAMA.PRIPAZITI BI MORALI I SVI OSTALI,poučeni mojim primjerom.HVALA.

POSLOVNI SUBJEKT


Neprofesionalan pristup prema klijentima. Tipican primjer hrvatskog "customer service" odnosa koji se svodi na "vi trebate nas, a ne mi vas." Sad cekam vec treci dan da se "majstor" pojavi.

PRONAĐENO REZULTATA: 29450

Filtriraj:

MJESTA


Gradovi



SORTIRANJE: