Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


Dečki (i cure) znaju što je to BlackBerry, kako se postavlja BlackBerry sustav, kako se programiraju BlackBerry aplikacije! Bravo, super posao, samo tako nastavite!

POSLOVNI SUBJEKT


Hotel Le Meridien Lav jedan je od najraskošnijih i najelitnijih hotela u Splitu i okolici. Sačinjava ga suvremeno opremljen prostor, uz ekskluzivnu marinu i Medicinski centar. Iz hotela se pruža impresivan pogled na Jadransko more i otoke; to je definitivno prizor koji nikoga ne može ostaviti ravnodušnim. U hotelu se još nalaze masažni bazen, dječji klub, casino, razni butici i teniski tereni. Postoji, doduše, i privatna plaža koja je također jako lijepo uređena, ali more na toj plaži mi se nikad nije sviđalo. To, pak, nije krivica samih zaposlenika ili vlasnika hotela pa neću o tome pisati, ali to je jedan od razloga zašto više ne posjećujem tu plažu baš često. Sve u svemu, jako otmjeno i profinjeno uređen hotel, odlično osmišljen, uz vrlo pažljivo osoblje.

POSLOVNI SUBJEKT


Dao sam ocjenu 4 zbog ljubaznosti osoblja, oni zbilja ukazuju na pojedinačne popuste i stvarno su jako jako ljubazni sto me vise puta iznenadilo. Ocjena nije 5 zbog katastrofalne web stranice, zastarjele i prakticki nefunkcionalne

POSLOVNI SUBJEKT


Najveća poslovnica Zagrebačke banke, ujedno i njihovo sjedište... IAko je organizacija po mom mišljenju loša, jer se gotovo uvijek čeka u redovima I po nekoliko sati, moram pohvaliti jako lijepo i ugodno uređenje i pre udobnu čekaonicu!

POSLOVNI SUBJEKT


Mislim, što reći, osim katastrofa! Općenito ima premalo vlakova, a sad su i ukinuli neke, što je zbilja sramota s obzirom kako su povisili cijene karata, a naročito za učenike i studente!!! Na relaciji Zagreb Gl.kol- Savski Marof zadnji vlak ide u 23 i 07, a prije je išao mnogo kasnije, pa su ljudi komotno mogli otići u kino ili kazalište, a sada ne mogu jer će propustiti taj zadnji vlak, a sljedeći ide tek u 5 ujutro. No, i dalje, vlakovi smrde, oko 16 h, kada najviše ljudi ide kući s posla, toliko su pretrpani, da čovjeku doslovno pozli. Kada padne malo jača kiša ili snijeg onda odmah kasne. Mnogi kondukteri su neljubazni, no svaka čast izuzecima. Mnoge stanice su loše uređene, pa, kada, primjerice, vlak kasni ili kiša pada, ljudi se ne mogu skloniti ispod kakvog krova, a kamoli na toplo. No, glavno, da stvaraju probleme ako se točno na vrijeme, odnosno prvog u mjesecu nije kupila nova karta. Jedini razlog zbog kojih im dajem dvojku jest taj što su na toj relaciji uveli nagibni vlak, koji donekle uveseljava ovu tužnu priču o HŽ-u. Kada bi svi vlakovi bili tako čisti, udobni i lijepi, redovito vozili, i kada bi ih općenito bilo više, tek onda bi mogli opravdati ovako sulude cijene!!!

POSLOVNI SUBJEKT


S obzirom da ovdje nisam mogla pronaći Ludnicu, ovaj klub moram iskomentirati. Definitivno među lošijim u Zagrebu, nikako se ne uklapa u moje preferencije. Od glazbe, preko cijena, do ekipe koja izlazi, živi užas. Od karaoka koje se tamo organiziraju (posjetila sam dvaput, priznajem), mi se diže kosa na glavi. Vlasnika sam upoznala u prolazu, jako simpatičan čovjek koliko sam mogla vidjeti, ali sve skupa Fontana nikako nije nešto što bi ja ocijenila kao dobro ili vrijedno posjete.

POSLOVNI SUBJEKT


Približavajući se Termama Tuhelj, može se steći dojam da ćete upravo posjetiti neke od europskih toplica. Prostrani vanjski bazeni, vodeni tobogani, relativno dugačka rijeka kojom se možete provozati sjedeći u velikim žutim „šlaufovima“, umjetni valovi itd. Na ulazu u unutarnje bazene dobijete narukvicu kojom otvarate garderobne ormariće i ulazite u sam prostor unutarnjih bazena. Svjetski, nema što. U povećem prostoru unutarnjih bazena pušta se glazba i povremeno se čuje neartikulirano mumljanje koje zapravo predstavlja informacije za posjetitelje. Postoje bazeni s hidromasažnim funkcijama koji su prilično ugodni, ali skoro konstantno zauzeti i velika je zainteresiranost za iste, pogotovo gerijatrijskog dijela kupača. Od buke hidromasažnih mlazova ne možete ni čuti, a kamoli razumjeti ono neartikulirano glasanje, tj. informacije. Nakon kupanja i guštanja u inače relativno ugodnom ambijentu, odlučite krenuti prema garderobi i onda slijedi iznenađenje. Barem je bilo u mojem slučaju. Pronađete svoj odvaljeni ormarić i ništa vam nije jasno. Odjurite na recepciju gdje vam kažu da su vas već pokušali kontaktirati preko razglasa. Da, to je onaj skup zvučnika iz kojih vi kao posjetitelj bazena možete jedino čuti neartikulirane zvukove. Uz neke kurtoazijske pokušaje isprike, voditelj bazena vam kao nadoknadu štete ponudi nekoliko besplatnih karata za kupanje dok vi razmišljate što vam je sve ukradeno iz ormarića. Naravno, ni u jednom mediju sljedećih dana nema ove vijesti, ali bitno da se objavi da je nepoznati počinitelj oštetio ulazna vrata Termi tuhelj, sa štetom procijenjenom na 100 kuna. Terme Tuhelj – nikad više.

PRONAĐENO REZULTATA: 660

Filtriraj:

MJESTA


Gradovi



SORTIRANJE: