Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


Smatram kako je "tu me cijene, tu kupujem" apsolutno zasluženo dm-ov slogan. Ovdje su prodavačice uvijek ljubazne i spremne pomoći, a izbor proizvoda i cijene su odlični. Nemam zamjerke.

POSLOVNI SUBJEKT


U ovom dm-u uvijek ima ljudi (onaj u podrumu),a kad nastane prava gužva, jedva se može prolaziti. Glavni razlog zašto ocjenjujem baš ovaj dm je taj što u njemu radi jedna starija gospođa, vrlo bezobrazna i neugodna.Jednom prilikom kupovala sam neku kremu (ne za sebe) koja inače stoji na dječjem odjelu, samo ja to nisam odmah povezala. Iako inače ne volim tražiti pomoć pri kupnji, ovoga puta mi se žurilo pa sam upitala "tetu" za pomoć. Rekla sam naziv kreme, a ona se okrenula, pogledala me kao da sam kriva za sve zlo ovoga svijeta i pitala me "a kaj ti je to?" Ja sam ostala bez riječi, osupnuta glupošću njenoga pitanja budući da se radi o osobi koja je tamo zaposlena. Samo kada sam joj rekla naziv, ona je trebala znati gdje to stoji budući da IMAJU tu kremu i ja ju nisam toga trena izmislila jer mi je bilo dosadno. Srećom, naišla je druga djelatnica koja je rekla da to stoji na dječjem odjelu i to je bilo sve što mi treba. Nikakvo iščuđavanje te neljubazne gospođe koja im kvari dobar dojam, jer sve ostale djelatnice su ljubazne, koliko god radile, a ovoj određenoj rad,čini se, teško pada, jer ovo nije bio jedini slučaj njezine "posebnosti" na radnom mjestu. Također, minus im je zapošljavanje djevojke koja stoji na prolazu gdje svi prolaze i kada se zaustave u njenoj blizini i jednostavno gledaju što žele uzeti, ona se ubaci i nudi svoju pomoć. Lijepo je to, ali većina ljudi to stvarno ne voli, uključujući mene.Šminka im se topi pod jakim svjetlom što nikako ne može biti dobro ni za kupce ni za njih jer im dosta toga može propasti, a kupci bacaju novac na rastopljene ruževe, olovke za oči i slično.

POSLOVNI SUBJEKT


Warehouse sam posjećivala još od osnovne škole. Što se tiče ponude, mogu samo reći-to su bili dani. Ovo u što se Warehouse pretvorio zadnjih par godina je očajno, ne znam je li do toga da se nabavljaju samo lošije stvari ili je do samih proizvođača koji su promijenili smjer na "šminkeriju" u lovu na veću zaradu. Ako im je to bio cilj, svakako su uspjeli. Preuredili su ga i to je lijepo i sve, ali bitnije bi trebalo biti da postoji veći izbor, i mnogo mnogo niže cijene jer ako ovako nastavi i on bi mogao propasti kao Kvazi Warehouse koji je pred zatvaranje davao robu i za 65% popusta.Većina kupuje na popustima koji su u Warehouseu obično samo jednom godišnje i to zimi,ali što vrijedi popust ako nemamo što kupiti. Njegova posebnost bila je upravo u raznovrsnosti skate odjeće i obuće i ostalih stvarčica potrebnih za skate.Danas o tome ne možemo govoriti. Također, web shop im je očajan, toliko da im je ponuda oskudna i ista već godinama. Ili ga jednostavno ne ažuriraju. Sve u svemu, šteta.

PRONAĐENO REZULTATA: 2877

Filtriraj: