Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


Ova optika zasluzuje jako visoku ocjenu i puno pohvala!! Godinu dana tražila sam savršene naočale koje će mi pristajati. Ako sam već odlučila potrošiti više novaca na naočale onda sam očekivala da ću pronaći idealne.Ali u svakoj optici naletila bi na grozne prodavačice..Ili su htjele silom prodati ili me nisu doživljavale. Po preporuci sam otišla u optiku Šarić. Ljubazna gospodična pomogla mi je izabrati naočale.Bila je je jako strpljiva i draga.Što je najvažnije odmah je znala što mi pristaje a što ne. Svojim naočalama sam jako zadovoljna a i njihovom cijenom (tada su bile na popustu).Sve pohvale!!!

POSLOVNI SUBJEKT


Jedina ljekarna u kojoj kupujem tekućinu za leće i Nuxe ulje za tijelo. Najčešće idem u Avenue Mall, gdje su prodavačice izrazito ljubazne i uvijek će vam pomoći i dati savjet .Često vam poklone testere,a i informiraju vas i o novitetima. Veliki plus je i skupljanje bodova, naime; za svakih potrošenih 70 kuna dobijete jednu naljepnicu, a čim skupite njih 10 ostvarujete 10 % popusta na sljedeću kupnju. Ako mene pitate to je dolično ,jer nisam čula ni da jedna druga ljekarna ima slične akcije.

POSLOVNI SUBJEKT


Osoblje je profesionalno i pristupačno (ako izuzmemo djelatnice na porti), doktori znaju kako pristupiti pacijentu i trude se objasniti sve potrebno. Medicinske sestre su u glavnom pristupačne i trude se obaviti svoj dio posla što bolje. To se posebno odnosi na otorinu.

POSLOVNI SUBJEKT


Imam potrebu pohvaliti djelatnike jer rade u teškim uvjetima, točnije pacijenti su zahtjevni slučajevi. Blizina Zrća učini svoje svake sezone, a ja ne mogu niti gledati koliko problematični mogu biti turisti koji pretjeruju s alkoholom i još nekim tableticama, a djelatnici doma zdravlja s takvim se slučajevima uspješno nose svaki dan. Hitna pomoć je veoma brza, svako malo dođu na samo zrće i toliko su se ispraksirali da su zaista postali brzi. Posebne pohvale osoblju koje ima strpljenja pola sata od pacijenata izvlačiti odgovor o tome koju su drogu uzeli dok okupljena svjetina samo promatra nemili događaj. Svake godine ista priča pa ti budi normalan. Svaka čast doktori! :)

POSLOVNI SUBJEKT


Ne želim generalizirati, ali gotovo uvijek za vrijeme čekanja stomatološkog pregleda barem jedna stomatologinja "napravi scenu", većina je ljubazna, ali ima ih nekoliko koje se konstantno verbalno obračunavaju s ljudima koji čekaju pregled. Razumijem da su pod stresom, ali trebale bi u svakom trenutku biti profesionalne.

POSLOVNI SUBJEKT


EMAIL ADRESA NIJE TOČNA ... OVA JE TOČNA dr.med.soltysik.ordinacija@gmail.com

POSLOVNI SUBJEKT


Jedan od lošijih birceva u gradu, sve prepuno dječurlije subotom navečer i sl... ali nažalost jedno od rjeđih mjesta u gradu koje radi u kasnijim satima

POSLOVNI SUBJEKT


Približavajući se Termama Tuhelj, može se steći dojam da ćete upravo posjetiti neke od europskih toplica. Prostrani vanjski bazeni, vodeni tobogani, relativno dugačka rijeka kojom se možete provozati sjedeći u velikim žutim „šlaufovima“, umjetni valovi itd. Na ulazu u unutarnje bazene dobijete narukvicu kojom otvarate garderobne ormariće i ulazite u sam prostor unutarnjih bazena. Svjetski, nema što. U povećem prostoru unutarnjih bazena pušta se glazba i povremeno se čuje neartikulirano mumljanje koje zapravo predstavlja informacije za posjetitelje. Postoje bazeni s hidromasažnim funkcijama koji su prilično ugodni, ali skoro konstantno zauzeti i velika je zainteresiranost za iste, pogotovo gerijatrijskog dijela kupača. Od buke hidromasažnih mlazova ne možete ni čuti, a kamoli razumjeti ono neartikulirano glasanje, tj. informacije. Nakon kupanja i guštanja u inače relativno ugodnom ambijentu, odlučite krenuti prema garderobi i onda slijedi iznenađenje. Barem je bilo u mojem slučaju. Pronađete svoj odvaljeni ormarić i ništa vam nije jasno. Odjurite na recepciju gdje vam kažu da su vas već pokušali kontaktirati preko razglasa. Da, to je onaj skup zvučnika iz kojih vi kao posjetitelj bazena možete jedino čuti neartikulirane zvukove. Uz neke kurtoazijske pokušaje isprike, voditelj bazena vam kao nadoknadu štete ponudi nekoliko besplatnih karata za kupanje dok vi razmišljate što vam je sve ukradeno iz ormarića. Naravno, ni u jednom mediju sljedećih dana nema ove vijesti, ali bitno da se objavi da je nepoznati počinitelj oštetio ulazna vrata Termi tuhelj, sa štetom procijenjenom na 100 kuna. Terme Tuhelj – nikad više.

PRONAĐENO REZULTATA: 3132

Filtriraj:

MJESTA


Gradovi



SORTIRANJE: