Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


STOMATOLOŠKA POLIKLINIKA

Ne želim generalizirati, ali gotovo uvijek za vrijeme čekanja stomatološkog pregleda barem jedna stomatologinja "napravi scenu", većina je ljubazna, ali ima ih nekoliko koje se konstantno verbalno obračunavaju s ljudima koji čekaju pregled. Razumijem da su pod stresom, ali trebale bi u svakom trenutku biti profesionalne.

POSLOVNI SUBJEKT


HOTEL DUBROVNIK d.d.

Hotel nisam niti uspjela vidjeti zbog neljubaznosti recepcionarke. Kada sam došla rezervirati sobu, ponašala se kao da nisam dostojna odsjesti u takvom hotelu, cijena sobe je preskupa, znam da je centar grada, ali nemam pogled na ocean nego na zgradurine, i onda još uz sve to dala mi je do znanja da sam nepoželjan gost, bez obzira što sam bila spremna platiti cijenu te sobe.Inače izvana hotel izgleda lijepo.

PRONAĐENO UKUPNO 100 REZULTATA

Filtriraj: