Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


Mislim, što reći, osim katastrofa! Općenito ima premalo vlakova, a sad su i ukinuli neke, što je zbilja sramota s obzirom kako su povisili cijene karata, a naročito za učenike i studente!!! Na relaciji Zagreb Gl.kol- Savski Marof zadnji vlak ide u 23 i 07, a prije je išao mnogo kasnije, pa su ljudi komotno mogli otići u kino ili kazalište, a sada ne mogu jer će propustiti taj zadnji vlak, a sljedeći ide tek u 5 ujutro. No, i dalje, vlakovi smrde, oko 16 h, kada najviše ljudi ide kući s posla, toliko su pretrpani, da čovjeku doslovno pozli. Kada padne malo jača kiša ili snijeg onda odmah kasne. Mnogi kondukteri su neljubazni, no svaka čast izuzecima. Mnoge stanice su loše uređene, pa, kada, primjerice, vlak kasni ili kiša pada, ljudi se ne mogu skloniti ispod kakvog krova, a kamoli na toplo. No, glavno, da stvaraju probleme ako se točno na vrijeme, odnosno prvog u mjesecu nije kupila nova karta. Jedini razlog zbog kojih im dajem dvojku jest taj što su na toj relaciji uveli nagibni vlak, koji donekle uveseljava ovu tužnu priču o HŽ-u. Kada bi svi vlakovi bili tako čisti, udobni i lijepi, redovito vozili, i kada bi ih općenito bilo više, tek onda bi mogli opravdati ovako sulude cijene!!!

POSLOVNI SUBJEKT


Ne znam što je s ovom tvrtkom. Prvo daju besplatne pokaze, a milijune kuna su u dugovima. Onda više nema besplatnih pokaza. Onda odjednom kontrola svaki dan, a do sada tu i tamo. Dvojka samo zato što ponekad se nađe koji susretljiv i normalan vozač. Inače ima svakakvih, od onih koji će si uzeti 10kn u svoj džep za kavicu (čitaj pivicu), a kao dao ti je jeftiniju kartu i baš je divan, preko luđaka koji otvara samo prva vrata i kada otvori druga da ljudi izađu, a drugi pokušaju ući, on ih priklješti vratima i slično, do onog koji lovi ljude po busu da nisu pokazali pokaz ili kartu pa ih tjera van. Najdraže mi je kad padne kap kiše i odmah busevi kasne i odmah je kaos ili kad usred paklene vrućine u novim busevima ne radi klima, a zimi grijanje. Bilo je i slučajeva kad bi po najvećoj kiši stavljali buseve koji prokišnjavaju, bar na jednom mjestu. Ni u jednom od ovih slučajeva ne vidim nikakvu logiku. Također, onaj sustav s novim pokazima im ne funkcionira baš i ima dosta rupa koje ljudi znaju koristiti i onda se čude kako su u dugovima. Najveća od svih zamjerki ide zaposleniku na šalteru ZET-a u mom gradu koji je izrazito neljubazan i spor, a druga djelatnica, ne previše drukčija od njega, na svoje radno mjesto donese pola dućana, stavi pred sebe i jede dok radi s ljudima pa jadna ne može sve odjednom kako treba.

POSLOVNI SUBJEKT


Stalna sam stranka u Konzumu u Novigradu, osoblje je super, izbor naročito vića i povrća bi mogao biti i mnogo bolji. Imam jednu primjedbu, nikako da nađem odgovornu osobu za reklamaciju, samo me šetaju. Na ulaznim vratima več danima piše da je radno vrijeme od 07,00 ujutro a u stvari je od 08,00, na moju primjedbu nema reakcije, izgleda da se odgovornim osobama slatko j..be, važno da primaju veliku plaću i čaškaju muda. Gospodo direktori, izvadite guzice iz fotelja i spustite se na teren, pokušajte zaraditi barem dio plače.

POSLOVNI SUBJEKT


Definitivno preskupe prijevozne karte na liniji Jastrebarsko - Zagreb (Savski most)! linija vozi dovoljno često, recimo da je to plus, ali samo do savskog mosta (samo u prijepodnevnim satima i do autobusnog kolodvora u Zagrebu). S obzirom na cijenu karte čovjek bi pomislio da će se voziti u autobusu s 5 zvjezdica, ali situacija je potuno drugačija.

POSLOVNI SUBJEKT


Kamp Park Soline ima samo riječi hvale za sebe, naravno. Hvale se osvojenim nagradama i pišu svašta na svojoj službenoj stranici."Kamp PARK SOLINE je smješten u hladu guste borove šume, uz samu pješćanu i šljunčanu plažu..." Prva stvar,pješČane plaže nema. "Unutar kampa gostima su na raspolaganju moderno uređeni sanitarni prostori, strojevi za pranje i sušenje rublja, mjenjačnica, internet caffé i supermarket." Druga stvar- sanitarni prostori su više manje loši, nečisti i ne toliko moderni kako izgleda na fotografijama i kako oni tvrde. Konkretno, meni najbliži sanitarni čvor mogao je biti čišći i velika primjedba ide čistačici koja nije radila svoj posao već je većinom sjela na školjku u jednom od wc-a i pušila.U kampu ima svakakvih ljudi koji ne dobivaju upozorenja za svoje ponašanje, pogotovo u sanitarnim čvorovima. Dakle, higijena 0 bodova. Nadalje, mjenjačnica i internet caffe su zapravo recepcija. Tamo imate jedan stol i jedan kompjuter i onda vam to još bezobrazno skupo naplate, s time da ne možete biti manje od pola sata. To vam je taj "internet caffe". Strojevi za sušenje i pranje rublja... Ne znam gdje su se skrili pred nama. Supermarket- nešto u što bi svatko trebao dožvjeti- usred ljeta, prženje na +35. Dođete fino u dućan po hladnu vodu/sok/pivo kad ono- taj dućan ne posjeduje hladnjake! Znači sve je vani poslagano, ništa u hladnjaku jer oni ne postoje. Postoji samo onaj za jogurte, za neko divno čudo. Čisti apsurd.Ponuda SVEGA je oskudna,što za mlade ljude koji nisu došli sa svojim kamperima i autima i hladnjacima i čime god, nije sretna okolnost. Djelatnice se drže kao da odrađuju smrtnu kaznu više manje, samo je jedna bila ljubazna.Uz to, vizualno dućan izgleda kao jedan veliki kontejner u kakvom obično borave bauštelci. Prvi normalniji dućan je, ako nemate auto,2km od kampa, dakle, u samom centru grada do kojega morate pješačiti po suncu. "U sklopu kampa nalazi se i restoran «Kameni Dvori» koji svakodnevno nudi razne mediteranske specijalitete. Gostima je na raspolaganju prostrana terasa s preko 200 sjedećih mjesta, s pogledom na more, u hladu borove šume s mirisom lavande ,kadulje i ružmarina..." Zvuči divno, zar ne? Naravno da je to samo priča. Hrana je poprilično bezukusna, s time i preskupa, a uslužnost također jedinica. Stariji gospodin konobar nije niti pozdravio kako spada, a kamoli nešto drugo, već je samo nešto mumljao i ispuštao neartikulirane zvukove. Mogli bi razmisliti o zapošljavanju nešto mlađih ljudi.Na temelju cijelog ovog doživljaja, ne razumijem po kojim kriterijima ovaj kamp ima 4 zvjezdice. Biograd je lijep gradić, ali fali mu sadržaja i ljubaznosti. Jedina pozitivna strana kampa je "striček" u pekari koji vas je uvijek odčekao dobro raspoložen i dao prijedlog za kupnju ako nešto toga dana nije bilo osobito ukusno. Također, + za malu pipu na svakoj parceli koja se pokazala vrlo praktičnom.Cijena je bila povoljna,ali radilo se o postsezoni. Ne preporučam mlađoj populaciji.

POSLOVNI SUBJEKT


O Autotransportu Karlovac ima više loših nego dobrih stvari. Prva je neorganiziranost , kako je moguće da osoba koja radi na informacijama krivo kaže kada bus polazi? I na žalost takvi propusti nisu iznimke već postaju pravilo. Žalosno je što se ne možete pouzdati u osobe koje tamo rade i koje bi trebale znati svoj posao. Druga stvar su preveliki redovi na kraju mjeseca na štandu gdje se kupuje godišnja karta, jer u redu ćete vjerovatno čekati oko sat vremena ,a ako budete imali sreću najmanje pola sata. Busevi koji voze do okolnih mjesta su pretrpani,a još su i ukinuli dosta linija.

POSLOVNI SUBJEKT


Hotel nisam niti uspjela vidjeti zbog neljubaznosti recepcionarke. Kada sam došla rezervirati sobu, ponašala se kao da nisam dostojna odsjesti u takvom hotelu, cijena sobe je preskupa, znam da je centar grada, ali nemam pogled na ocean nego na zgradurine, i onda još uz sve to dala mi je do znanja da sam nepoželjan gost, bez obzira što sam bila spremna platiti cijenu te sobe.Inače izvana hotel izgleda lijepo.

POSLOVNI SUBJEKT


Približavajući se Termama Tuhelj, može se steći dojam da ćete upravo posjetiti neke od europskih toplica. Prostrani vanjski bazeni, vodeni tobogani, relativno dugačka rijeka kojom se možete provozati sjedeći u velikim žutim „šlaufovima“, umjetni valovi itd. Na ulazu u unutarnje bazene dobijete narukvicu kojom otvarate garderobne ormariće i ulazite u sam prostor unutarnjih bazena. Svjetski, nema što. U povećem prostoru unutarnjih bazena pušta se glazba i povremeno se čuje neartikulirano mumljanje koje zapravo predstavlja informacije za posjetitelje. Postoje bazeni s hidromasažnim funkcijama koji su prilično ugodni, ali skoro konstantno zauzeti i velika je zainteresiranost za iste, pogotovo gerijatrijskog dijela kupača. Od buke hidromasažnih mlazova ne možete ni čuti, a kamoli razumjeti ono neartikulirano glasanje, tj. informacije. Nakon kupanja i guštanja u inače relativno ugodnom ambijentu, odlučite krenuti prema garderobi i onda slijedi iznenađenje. Barem je bilo u mojem slučaju. Pronađete svoj odvaljeni ormarić i ništa vam nije jasno. Odjurite na recepciju gdje vam kažu da su vas već pokušali kontaktirati preko razglasa. Da, to je onaj skup zvučnika iz kojih vi kao posjetitelj bazena možete jedino čuti neartikulirane zvukove. Uz neke kurtoazijske pokušaje isprike, voditelj bazena vam kao nadoknadu štete ponudi nekoliko besplatnih karata za kupanje dok vi razmišljate što vam je sve ukradeno iz ormarića. Naravno, ni u jednom mediju sljedećih dana nema ove vijesti, ali bitno da se objavi da je nepoznati počinitelj oštetio ulazna vrata Termi tuhelj, sa štetom procijenjenom na 100 kuna. Terme Tuhelj – nikad više.

POSLOVNI SUBJEKT


Užasni autobusi i preskupe karte. Nerijetko prodaju isti broj sjedišta većem broju ljudi što dovodi do konflikta između putnika u autobusu. Ako imate alternativu nemojte se voziti Autotransom.

PRONAĐENO REZULTATA: 2246