Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


Obožavam menzu u SC-u. Pošto su poslodavci počeli kontrolirati na čiji se ugovor radi, ne mogu više vaditi ugovore jer sam izvanredna. :S

POSLOVNI SUBJEKT


skroz nova na tržištu a super agencija. što li će tek biti za par godina? preporuka svima

POSLOVNI SUBJEKT


Za Autoturist sam čula od prijateljice. S ovom agencijom najčešće idem na jednodnevne izlete u Graz. Cijena je povoljna, autobus je uvijek uredan i čist. Vozači su ljubazni i simpatični. Karte je potrebno kupiti nekoliko dana prije. U ponudi imaju jednodnevna putovanja i ona u trajanju od više dana i u druge europske gradove. Ured agencije i nije baš nešto uređen, no ne dajte da vas zavara, ovo je odlična i jeftina agencija!

POSLOVNI SUBJEKT


45 monuta nemaju slobodnih vozila, nikada unaprijed ne upozore da nemaju slobodnih vozila, nego svaki puta kada korisnik nazove pa još operateri traže da pričeka još 15 minita,pa ponovno treba čekati poruku hoće lo se cameo smilovati pa poslati taksi ili nr, definitivno ne stavljaju korisnike u prvi plan! Ova taksi ima lako pamtiv broj pa ga stalno tovem, a zbog njega nikada ne stignem nigdje na vrijeme! Ako se hoćete voziti negdje sa Cameom očito treba planirati minimalno sat vremena moljakanja Cameo operatera da pošalju vozilo. Ovo je bezobrazno i neprofesionalno!

POSLOVNI SUBJEKT


Ovakvu ocjenu sam dala najviše zbog osoblja. Gospodična na recepciji bila je jako ljubazna i pristupačna. Hotel-motel izgleda pristojno.Naravno da nije na razini onih sa četiri i pet zvjezdica. Soba su udobne, lijepe i što je važno čiste.Soba ima kupaonu/ wc, mini bar, klimu i televizor.Također ima prekrasan veliki balkon. U sklopu motela/hotela nalazi se kineski restaurant i automatska autopraonica.Cijena je povoljna.Noćenje u ovom hotelu/motelu košta 250 kn.Jako isplativo.

POSLOVNI SUBJEKT


Najbolje uredeni kongresni centar u Hrvatskoj po mom misljenju.Najlijepse izgleda,i uvijek vidim najbolje aute i najskuple ispred njega,to sve govori koliko je trazen,jednom sam bio u jednoj sobi unutra,preogromna je i predobro uredena,ima mjesta za sve i jako je ugodna oku,a stolice su udobne.

POSLOVNI SUBJEKT


Dao sam ocjenu 4 zbog ljubaznosti osoblja, oni zbilja ukazuju na pojedinačne popuste i stvarno su jako jako ljubazni sto me vise puta iznenadilo. Ocjena nije 5 zbog katastrofalne web stranice, zastarjele i prakticki nefunkcionalne

POSLOVNI SUBJEKT


Mislim, što reći, osim katastrofa! Općenito ima premalo vlakova, a sad su i ukinuli neke, što je zbilja sramota s obzirom kako su povisili cijene karata, a naročito za učenike i studente!!! Na relaciji Zagreb Gl.kol- Savski Marof zadnji vlak ide u 23 i 07, a prije je išao mnogo kasnije, pa su ljudi komotno mogli otići u kino ili kazalište, a sada ne mogu jer će propustiti taj zadnji vlak, a sljedeći ide tek u 5 ujutro. No, i dalje, vlakovi smrde, oko 16 h, kada najviše ljudi ide kući s posla, toliko su pretrpani, da čovjeku doslovno pozli. Kada padne malo jača kiša ili snijeg onda odmah kasne. Mnogi kondukteri su neljubazni, no svaka čast izuzecima. Mnoge stanice su loše uređene, pa, kada, primjerice, vlak kasni ili kiša pada, ljudi se ne mogu skloniti ispod kakvog krova, a kamoli na toplo. No, glavno, da stvaraju probleme ako se točno na vrijeme, odnosno prvog u mjesecu nije kupila nova karta. Jedini razlog zbog kojih im dajem dvojku jest taj što su na toj relaciji uveli nagibni vlak, koji donekle uveseljava ovu tužnu priču o HŽ-u. Kada bi svi vlakovi bili tako čisti, udobni i lijepi, redovito vozili, i kada bi ih općenito bilo više, tek onda bi mogli opravdati ovako sulude cijene!!!

POSLOVNI SUBJEKT


Ne znam što je s ovom tvrtkom. Prvo daju besplatne pokaze, a milijune kuna su u dugovima. Onda više nema besplatnih pokaza. Onda odjednom kontrola svaki dan, a do sada tu i tamo. Dvojka samo zato što ponekad se nađe koji susretljiv i normalan vozač. Inače ima svakakvih, od onih koji će si uzeti 10kn u svoj džep za kavicu (čitaj pivicu), a kao dao ti je jeftiniju kartu i baš je divan, preko luđaka koji otvara samo prva vrata i kada otvori druga da ljudi izađu, a drugi pokušaju ući, on ih priklješti vratima i slično, do onog koji lovi ljude po busu da nisu pokazali pokaz ili kartu pa ih tjera van. Najdraže mi je kad padne kap kiše i odmah busevi kasne i odmah je kaos ili kad usred paklene vrućine u novim busevima ne radi klima, a zimi grijanje. Bilo je i slučajeva kad bi po najvećoj kiši stavljali buseve koji prokišnjavaju, bar na jednom mjestu. Ni u jednom od ovih slučajeva ne vidim nikakvu logiku. Također, onaj sustav s novim pokazima im ne funkcionira baš i ima dosta rupa koje ljudi znaju koristiti i onda se čude kako su u dugovima. Najveća od svih zamjerki ide zaposleniku na šalteru ZET-a u mom gradu koji je izrazito neljubazan i spor, a druga djelatnica, ne previše drukčija od njega, na svoje radno mjesto donese pola dućana, stavi pred sebe i jede dok radi s ljudima pa jadna ne može sve odjednom kako treba.

POSLOVNI SUBJEKT


Stalna sam stranka u Konzumu u Novigradu, osoblje je super, izbor naročito vića i povrća bi mogao biti i mnogo bolji. Imam jednu primjedbu, nikako da nađem odgovornu osobu za reklamaciju, samo me šetaju. Na ulaznim vratima več danima piše da je radno vrijeme od 07,00 ujutro a u stvari je od 08,00, na moju primjedbu nema reakcije, izgleda da se odgovornim osobama slatko j..be, važno da primaju veliku plaću i čaškaju muda. Gospodo direktori, izvadite guzice iz fotelja i spustite se na teren, pokušajte zaraditi barem dio plače.

POSLOVNI SUBJEKT


Hotel nisam niti uspjela vidjeti zbog neljubaznosti recepcionarke. Kada sam došla rezervirati sobu, ponašala se kao da nisam dostojna odsjesti u takvom hotelu, cijena sobe je preskupa, znam da je centar grada, ali nemam pogled na ocean nego na zgradurine, i onda još uz sve to dala mi je do znanja da sam nepoželjan gost, bez obzira što sam bila spremna platiti cijenu te sobe.Inače izvana hotel izgleda lijepo.

PRONAĐENO REZULTATA: 701