Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


Bipa mi se sviđa zbog svojih akcija i pogodnosti koje pruža. Na akcijama se uvijek mogu naći proizvodi potrebni svaki dan poput praška za rublje, omekšivaća, sredstava za čišćenje, a poseno bitno za nas djevojke, parfemi i šminka nisu izuzetak u akcijama. Prodavačice su odlične, nisu napasne, mogu dobro savjetovati. Mala napomena, ova ocjena odnosi se na Bipinu trgovinu u shopping centru Kvaternik Plaza.

POSLOVNI SUBJEKT


Odlična usluga, linija rijetko puca, a eventualni kvarovi se riješavaju brzo i efikasno. Više od svega sam zadovoljna izrazito ljubaznim i stručnim agentima Iskonovog pozivnog centra. Jedina zamjerka je što se telefon tehničke podrške naplaćuje, a uvijek je nešto duže potrebno pričekati do javljanja agenta.

POSLOVNI SUBJEKT


Impresivno; iako je jedan od samo dva velika trgovačka centra u Splitu, Joker je ujedno i najveći trgovački centar u Dalmaciji. Centar obuhvaća stotinjak trgovina i ugostiteljskih objekata, nekoliko kino dvorana, supermarketa.. Nije bitno treba li Vam restoran, kafić, McDonalds, nakit, trgovine sa sportskom odjećom ili večernje haljine, sve ćete naći u Jokeru. Ima i izvrsnu garažu kao i parking, pa najčešće nema govora o nemogućnosti parkiranja iz prvog pokušaja. S obzirom da su svi poslovni prostori orijentirani prema središtu tog kompleksa, izgleda poprilično pregledno i male su šanse da se nećete snaći ili možda na trenutak zagubiti. Pogotovo mi se sviđa caffe bar na drugom katu, jedno od meni dražih chill mjesta u Splitu općenito.

POSLOVNI SUBJEKT


Da ima viša ocjena dao bi je. Najbolja Billa ikad, ima sve što mogu zamisliti po dobrim i više nego dobrim cijenama. Stalno sam tamo i često me spašava njihova gotova hrana!

POSLOVNI SUBJEKT


Hotel Le Meridien Lav jedan je od najraskošnijih i najelitnijih hotela u Splitu i okolici. Sačinjava ga suvremeno opremljen prostor, uz ekskluzivnu marinu i Medicinski centar. Iz hotela se pruža impresivan pogled na Jadransko more i otoke; to je definitivno prizor koji nikoga ne može ostaviti ravnodušnim. U hotelu se još nalaze masažni bazen, dječji klub, casino, razni butici i teniski tereni. Postoji, doduše, i privatna plaža koja je također jako lijepo uređena, ali more na toj plaži mi se nikad nije sviđalo. To, pak, nije krivica samih zaposlenika ili vlasnika hotela pa neću o tome pisati, ali to je jedan od razloga zašto više ne posjećujem tu plažu baš često. Sve u svemu, jako otmjeno i profinjeno uređen hotel, odlično osmišljen, uz vrlo pažljivo osoblje.

POSLOVNI SUBJEKT


Slažem se s prethodnim komentarom. Meni jedan od najboljih dućana. U njemu je uvijek gužva. Prostran je i ima veliki izbor artikla,od hrane do tehnike. Uvjek ima velikih sniženja ili akcija 2+1 i sl. Osoblje je ljubazno i uslužno.

POSLOVNI SUBJEKT


45 monuta nemaju slobodnih vozila, nikada unaprijed ne upozore da nemaju slobodnih vozila, nego svaki puta kada korisnik nazove pa još operateri traže da pričeka još 15 minita,pa ponovno treba čekati poruku hoće lo se cameo smilovati pa poslati taksi ili nr, definitivno ne stavljaju korisnike u prvi plan! Ova taksi ima lako pamtiv broj pa ga stalno tovem, a zbog njega nikada ne stignem nigdje na vrijeme! Ako se hoćete voziti negdje sa Cameom očito treba planirati minimalno sat vremena moljakanja Cameo operatera da pošalju vozilo. Ovo je bezobrazno i neprofesionalno!

POSLOVNI SUBJEKT


Najveća poslovnica Zagrebačke banke, ujedno i njihovo sjedište... IAko je organizacija po mom mišljenju loša, jer se gotovo uvijek čeka u redovima I po nekoliko sati, moram pohvaliti jako lijepo i ugodno uređenje i pre udobnu čekaonicu!

POSLOVNI SUBJEKT


Ne znam što je s ovom tvrtkom. Prvo daju besplatne pokaze, a milijune kuna su u dugovima. Onda više nema besplatnih pokaza. Onda odjednom kontrola svaki dan, a do sada tu i tamo. Dvojka samo zato što ponekad se nađe koji susretljiv i normalan vozač. Inače ima svakakvih, od onih koji će si uzeti 10kn u svoj džep za kavicu (čitaj pivicu), a kao dao ti je jeftiniju kartu i baš je divan, preko luđaka koji otvara samo prva vrata i kada otvori druga da ljudi izađu, a drugi pokušaju ući, on ih priklješti vratima i slično, do onog koji lovi ljude po busu da nisu pokazali pokaz ili kartu pa ih tjera van. Najdraže mi je kad padne kap kiše i odmah busevi kasne i odmah je kaos ili kad usred paklene vrućine u novim busevima ne radi klima, a zimi grijanje. Bilo je i slučajeva kad bi po najvećoj kiši stavljali buseve koji prokišnjavaju, bar na jednom mjestu. Ni u jednom od ovih slučajeva ne vidim nikakvu logiku. Također, onaj sustav s novim pokazima im ne funkcionira baš i ima dosta rupa koje ljudi znaju koristiti i onda se čude kako su u dugovima. Najveća od svih zamjerki ide zaposleniku na šalteru ZET-a u mom gradu koji je izrazito neljubazan i spor, a druga djelatnica, ne previše drukčija od njega, na svoje radno mjesto donese pola dućana, stavi pred sebe i jede dok radi s ljudima pa jadna ne može sve odjednom kako treba.

POSLOVNI SUBJEKT


Stalna sam stranka u Konzumu u Novigradu, osoblje je super, izbor naročito vića i povrća bi mogao biti i mnogo bolji. Imam jednu primjedbu, nikako da nađem odgovornu osobu za reklamaciju, samo me šetaju. Na ulaznim vratima več danima piše da je radno vrijeme od 07,00 ujutro a u stvari je od 08,00, na moju primjedbu nema reakcije, izgleda da se odgovornim osobama slatko j..be, važno da primaju veliku plaću i čaškaju muda. Gospodo direktori, izvadite guzice iz fotelja i spustite se na teren, pokušajte zaraditi barem dio plače.

PRONAĐENO REZULTATA: 1747

Filtriraj:

MJESTA


Gradovi



SORTIRANJE: