Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


45 monuta nemaju slobodnih vozila, nikada unaprijed ne upozore da nemaju slobodnih vozila, nego svaki puta kada korisnik nazove pa još operateri traže da pričeka još 15 minita,pa ponovno treba čekati poruku hoće lo se cameo smilovati pa poslati taksi ili nr, definitivno ne stavljaju korisnike u prvi plan! Ova taksi ima lako pamtiv broj pa ga stalno tovem, a zbog njega nikada ne stignem nigdje na vrijeme! Ako se hoćete voziti negdje sa Cameom očito treba planirati minimalno sat vremena moljakanja Cameo operatera da pošalju vozilo. Ovo je bezobrazno i neprofesionalno!

POSLOVNI SUBJEKT


Pohvale za njihovu potporu/sponzorstvo 38.Croatia Rally-u...

POSLOVNI SUBJEKT


Dao sam ocjenu 4 zbog ljubaznosti osoblja, oni zbilja ukazuju na pojedinačne popuste i stvarno su jako jako ljubazni sto me vise puta iznenadilo. Ocjena nije 5 zbog katastrofalne web stranice, zastarjele i prakticki nefunkcionalne

POSLOVNI SUBJEKT


Mislim, što reći, osim katastrofa! Općenito ima premalo vlakova, a sad su i ukinuli neke, što je zbilja sramota s obzirom kako su povisili cijene karata, a naročito za učenike i studente!!! Na relaciji Zagreb Gl.kol- Savski Marof zadnji vlak ide u 23 i 07, a prije je išao mnogo kasnije, pa su ljudi komotno mogli otići u kino ili kazalište, a sada ne mogu jer će propustiti taj zadnji vlak, a sljedeći ide tek u 5 ujutro. No, i dalje, vlakovi smrde, oko 16 h, kada najviše ljudi ide kući s posla, toliko su pretrpani, da čovjeku doslovno pozli. Kada padne malo jača kiša ili snijeg onda odmah kasne. Mnogi kondukteri su neljubazni, no svaka čast izuzecima. Mnoge stanice su loše uređene, pa, kada, primjerice, vlak kasni ili kiša pada, ljudi se ne mogu skloniti ispod kakvog krova, a kamoli na toplo. No, glavno, da stvaraju probleme ako se točno na vrijeme, odnosno prvog u mjesecu nije kupila nova karta. Jedini razlog zbog kojih im dajem dvojku jest taj što su na toj relaciji uveli nagibni vlak, koji donekle uveseljava ovu tužnu priču o HŽ-u. Kada bi svi vlakovi bili tako čisti, udobni i lijepi, redovito vozili, i kada bi ih općenito bilo više, tek onda bi mogli opravdati ovako sulude cijene!!!

POSLOVNI SUBJEKT


Ne znam što je s ovom tvrtkom. Prvo daju besplatne pokaze, a milijune kuna su u dugovima. Onda više nema besplatnih pokaza. Onda odjednom kontrola svaki dan, a do sada tu i tamo. Dvojka samo zato što ponekad se nađe koji susretljiv i normalan vozač. Inače ima svakakvih, od onih koji će si uzeti 10kn u svoj džep za kavicu (čitaj pivicu), a kao dao ti je jeftiniju kartu i baš je divan, preko luđaka koji otvara samo prva vrata i kada otvori druga da ljudi izađu, a drugi pokušaju ući, on ih priklješti vratima i slično, do onog koji lovi ljude po busu da nisu pokazali pokaz ili kartu pa ih tjera van. Najdraže mi je kad padne kap kiše i odmah busevi kasne i odmah je kaos ili kad usred paklene vrućine u novim busevima ne radi klima, a zimi grijanje. Bilo je i slučajeva kad bi po najvećoj kiši stavljali buseve koji prokišnjavaju, bar na jednom mjestu. Ni u jednom od ovih slučajeva ne vidim nikakvu logiku. Također, onaj sustav s novim pokazima im ne funkcionira baš i ima dosta rupa koje ljudi znaju koristiti i onda se čude kako su u dugovima. Najveća od svih zamjerki ide zaposleniku na šalteru ZET-a u mom gradu koji je izrazito neljubazan i spor, a druga djelatnica, ne previše drukčija od njega, na svoje radno mjesto donese pola dućana, stavi pred sebe i jede dok radi s ljudima pa jadna ne može sve odjednom kako treba.

PRONAĐENO REZULTATA: 220