Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT
 


Zanima me koliko metara je udaljena ulica viktora sedeli od vas?

POSLOVNI SUBJEKT


Najveća zamjerka je nedovoljna organiziranost po pitanju zamjenskih vozila u slučaju ostavljanja svog automobila na popravku. Kada je već konkurencija ostalih autokuća koliko porasla, trebali bi nešto učinkovito osmisliti po tom pitanju. Ne mislim da će početi gubiti stalne klijente samo radi toga, ali kad se stvarno dogodi takva situacija - bude jako nezgodno. Usluge su jako skupe, iako kvaliteta zaslužuje pohvalu. Osoblje autokuće je jako ljubazno 24/7.

POSLOVNI SUBJEKT


Ovakvu ocjenu sam dala najviše zbog osoblja. Gospodična na recepciji bila je jako ljubazna i pristupačna. Hotel-motel izgleda pristojno.Naravno da nije na razini onih sa četiri i pet zvjezdica. Soba su udobne, lijepe i što je važno čiste.Soba ima kupaonu/ wc, mini bar, klimu i televizor.Također ima prekrasan veliki balkon. U sklopu motela/hotela nalazi se kineski restaurant i automatska autopraonica.Cijena je povoljna.Noćenje u ovom hotelu/motelu košta 250 kn.Jako isplativo.

POSLOVNI SUBJEKT


Najbolje uredeni kongresni centar u Hrvatskoj po mom misljenju.Najlijepse izgleda,i uvijek vidim najbolje aute i najskuple ispred njega,to sve govori koliko je trazen,jednom sam bio u jednoj sobi unutra,preogromna je i predobro uredena,ima mjesta za sve i jako je ugodna oku,a stolice su udobne.

POSLOVNI SUBJEKT


Dao sam ocjenu 4 zbog ljubaznosti osoblja, oni zbilja ukazuju na pojedinačne popuste i stvarno su jako jako ljubazni sto me vise puta iznenadilo. Ocjena nije 5 zbog katastrofalne web stranice, zastarjele i prakticki nefunkcionalne

POSLOVNI SUBJEKT


Solidna zračna luka. S obzirom da nismo velika zemlja ni netreba nam neki preveliki aerodrom. Dosta se lako snalazi na njemu. Pohvalio bi internetske stranice koje osvjezavaju iz minute u minutu te se tako vrlo lako u minutu moze saznati kad koji avion dolazi i slicno.

POSLOVNI SUBJEKT


E, tu sam se svačeg nagledala i naslušala. Cijena prijevoza ove autobusne kompanije, nazovimo to tako, definitivno je među najpovoljnijima, ali tijekom šestosatnog putovanja zna se desiti da zažalim svaku lipu koju sam im platila. Dakle, autobus sam po sebi djeluje nekako zbijeno, sjedala su preblizu jedni drugima i često se zna desiti da do mene sjedne teta koja zauzme cijelo svoje i pola mog sjedala, pa ja putem do Zagreba sjedim okrenuta prema prolazu. Leđa, vrat, kralježnica - nerijetko ništa od navedenog nije u funkciji nakon tih putovanja. Opet, zna se desiti da ne putujem u udarnom terminu pa autobus bude poluprazan, tada možeš zauzeti sjedala koliko ti drago i pošeno se ispružiti, to je već podnošljivije. Još jedna zanimljivost i pravi raritet su vozači istog. Doživjela sam komentare od "Jel', a ko ti je to podrapa "gaće"? Jel si se počupala s nekim u grmlju sad, priznaj, a?", pa do lijepog pozdrava pri ulasku u autobus, nakon čega je uslijedilo "Šta si se izbužala tako? Ne bi meni tak'a u kuću ušla". Da svima bude jasno, pri izrazu GAĆE misli se na hlače, a izbužala znači ispirsala, kako već. Nevjerojatno što si ljudi dopuštaju. Naravno da imaju svoje mišljenje, ali tko te pita, vozi i šuti ako nemaš što pametnije za reći. Isto tako, vozili se u 3 popodne ili 5 ujutro, vozači ne prestaju pričati, pa se zna desiti da me negdje na pola puta uhvati želja da izađem iz busa i odem pješke do Zagreba ili Splita, makar na minus 5 stupnjeva. Duboko se nadam da neću više imati takvih iskustava, ova dosadašnja su znala biti strašna. Iako čak i pomalo smiješna, pa ajde.

POSLOVNI SUBJEKT


Nisu se baš pretjerano iskazali sa cijenama, dapače - preskupi su. Što se tiče same usluge prijevoza, linije nisu česte pa trebate pažljivo s dobrom organizacijom po pitanju kupnje karata. Vožnje su više prilagođene stanovnicima otoka nego stanovnicima kopna koji žele prijeko pa zna biti problema s nalaženjem termina. Sanitarni čvorovi, pak, ispod svakog standarda.

POSLOVNI SUBJEKT


Mislim, što reći, osim katastrofa! Općenito ima premalo vlakova, a sad su i ukinuli neke, što je zbilja sramota s obzirom kako su povisili cijene karata, a naročito za učenike i studente!!! Na relaciji Zagreb Gl.kol- Savski Marof zadnji vlak ide u 23 i 07, a prije je išao mnogo kasnije, pa su ljudi komotno mogli otići u kino ili kazalište, a sada ne mogu jer će propustiti taj zadnji vlak, a sljedeći ide tek u 5 ujutro. No, i dalje, vlakovi smrde, oko 16 h, kada najviše ljudi ide kući s posla, toliko su pretrpani, da čovjeku doslovno pozli. Kada padne malo jača kiša ili snijeg onda odmah kasne. Mnogi kondukteri su neljubazni, no svaka čast izuzecima. Mnoge stanice su loše uređene, pa, kada, primjerice, vlak kasni ili kiša pada, ljudi se ne mogu skloniti ispod kakvog krova, a kamoli na toplo. No, glavno, da stvaraju probleme ako se točno na vrijeme, odnosno prvog u mjesecu nije kupila nova karta. Jedini razlog zbog kojih im dajem dvojku jest taj što su na toj relaciji uveli nagibni vlak, koji donekle uveseljava ovu tužnu priču o HŽ-u. Kada bi svi vlakovi bili tako čisti, udobni i lijepi, redovito vozili, i kada bi ih općenito bilo više, tek onda bi mogli opravdati ovako sulude cijene!!!

POSLOVNI SUBJEKT


Ne znam što je s ovom tvrtkom. Prvo daju besplatne pokaze, a milijune kuna su u dugovima. Onda više nema besplatnih pokaza. Onda odjednom kontrola svaki dan, a do sada tu i tamo. Dvojka samo zato što ponekad se nađe koji susretljiv i normalan vozač. Inače ima svakakvih, od onih koji će si uzeti 10kn u svoj džep za kavicu (čitaj pivicu), a kao dao ti je jeftiniju kartu i baš je divan, preko luđaka koji otvara samo prva vrata i kada otvori druga da ljudi izađu, a drugi pokušaju ući, on ih priklješti vratima i slično, do onog koji lovi ljude po busu da nisu pokazali pokaz ili kartu pa ih tjera van. Najdraže mi je kad padne kap kiše i odmah busevi kasne i odmah je kaos ili kad usred paklene vrućine u novim busevima ne radi klima, a zimi grijanje. Bilo je i slučajeva kad bi po najvećoj kiši stavljali buseve koji prokišnjavaju, bar na jednom mjestu. Ni u jednom od ovih slučajeva ne vidim nikakvu logiku. Također, onaj sustav s novim pokazima im ne funkcionira baš i ima dosta rupa koje ljudi znaju koristiti i onda se čude kako su u dugovima. Najveća od svih zamjerki ide zaposleniku na šalteru ZET-a u mom gradu koji je izrazito neljubazan i spor, a druga djelatnica, ne previše drukčija od njega, na svoje radno mjesto donese pola dućana, stavi pred sebe i jede dok radi s ljudima pa jadna ne može sve odjednom kako treba.

POSLOVNI SUBJEKT


Definitivno preskupe prijevozne karte na liniji Jastrebarsko - Zagreb (Savski most)! linija vozi dovoljno često, recimo da je to plus, ali samo do savskog mosta (samo u prijepodnevnim satima i do autobusnog kolodvora u Zagrebu). S obzirom na cijenu karte čovjek bi pomislio da će se voziti u autobusu s 5 zvjezdica, ali situacija je potuno drugačija.

POSLOVNI SUBJEKT


Odlično odrađena reklama, ali oprez da ne nasjednete kao i ja. Prodaju baterije koje brzo gube kapacitet. Ne priznaju garancije.

POSLOVNI SUBJEKT


Ova firma je prevarantska. Ne izdaju račune, već lažiraju te prikazuju samo kartična plaćanja. Prodaju neispravne aute, buše DPF filtere, skidaju kilometražu, ne plaćaju puni porez, muljaju gdje god stignu. Pazite ih se jer ukoliko kupite motorno vozilo od njih, očekujte da isti možete odvesti u auto otpad. Imam kompletnu dokumentaciju koja potkrepljuje ove tvrdnje. Šaljem na e-mail tko god želi!

POSLOVNI SUBJEKT


Loš servis, popravak je trajao dva dana i na kraju ništa osim masnog računa. Nikad više.

PRONAĐENO REZULTATA: 15464

Filtriraj:

MJESTA


Gradovi



SORTIRANJE: