TELE 2 D.O.O. 


10000 Zagreb, Ulica grada Vukovara 269D


KARTA



Kontakt Namjena
poslovni@tele2.com poslovni korisnici
095 1000 500 pozivni centar, poslovni korisnici
+385 (95) 100 0444 pozivni centar, privatni korisnici
+385 (95) 100 0400 telefonski imenik
+385 (95) 100 0445 telefonski imenik-fax
+385 (1) 632 8300 ured
+385 (1) 632 8301 ured-fax
www.tele2.hr Web
korisnik@tele2.com privatni korisnici


Detaljnije informacije možete dobiti na info telefonu 11 88 0.




SORTIRAJ PO:   
Prije 149 mjeseca

Ova kompanija je prevarila i oštetila toliko ljudi da bi joj trebalo odmah oduzet licencu i zabranit poslovanje!


Prije 150 mjeseci

Mislim da je to praksa svih korporacija koje žele prevarit ljude, jer jedino mogu opstati kao paraziti... to je zapravo iznuda...a pošto mi nemamo ni vlast ni sudstvo koje drži do sebe i svojih građana ne možemo ni očekivati drugačije...iako najveći problem je u biti ovo...
http://danas.net.hr/hrvatska/page/2011/11/22/0116006.html


Prije 150 mjeseci

Od same pomisli na ovu mrežu, diže mi se kosa na glavi. Jednom prilikom dok sam bila s prijateljicom u trgovačkom centru, zaustavio nas je jedan njihov djelatnik koji je tamo radio na TELE 2 štandu i naravno nudio nam njihovu karticu i obećavao brda i doline. Pošto je bio izrazito naporan i dosadan, ali i vrlo vješt u nagovaranju, mi smo nasjele ko zadnje glupače i potpisale ugovor na pretplatu. To mi je bila jedna od većih pogrešaka u životu.
Iako nikada nisam aktivirala karticu, nakon nekoliko mjeseci stigao mi je njihov račun ( i to samo jedan u 4 mjeseca) kojeg sam naravno odbila platiti. Sljedeći dan otišla sam u njihov centar i raskinula ugovor, te se nadala da će to biti kraj ove noćne more. I što su oni napravili???
Nakon godinu dana, pred sam odlazak na more, bez ikakve prethodne obavijesti, opomene ili nešto slično poslali su mi prijedlog za ovrhu kojim sam trebala platiti oko 1100 kn odvjetničkih troškova i onih 250 kn od računa!!!! Kada sam ih nazvala, ženska me ravnodušno spojila s nekim tko je zadužen za ovrhe, ko da im je to neka najnormalnija stvar. Kada sam htjela uložiti žalbu, njihov odvjetnik lijepo mi je objasnio da je TELE 2 jedna vrlo jaka firma protiv koje ja kao pojedinac nemam nikakve šanse i da mi je stoga najbolje da platim ovu kaznu jer će u međuvremenu kamate narasti još više, a ja ću ovako i onako izgubiti spor jer su oni potkovani sa svih strana.
Da nemam više posla s njima odmah sam platila puni iznos kazne iako su mi nudili mogućnost plaćanja u ratama. No, tu još nije bio kraj cijele te priče. Nakon što sam platila kaznu poslali su mi novu opomenu da moram platiti još nekih 30-ak kuna, na što sam zbilja poludila. Nije mi bilo jasno zašto nisu tih 30-ak kuna jasno napisali u onaj račun. Ko da bi mi bilo teško platiti taj iznos kad sam već dala 1300 kn??? Sad me već lagano bilo strah da će mi svako malo slati neku novu cifru, pa sam ih nazvala gdje mi je ovaj put ljubazna djelatnica obećala da neće i da za svaki slučaj čuvam potvrde o plaćanju.
Zbog svega toga prezirem TELE 2 i sve njihove reklame, a naročito Gregora!


Prije 150 mjeseci

Da postoji ocjena nula onda bi tako ocijenila ovu kompaniju. U samim su početcima bili jeftini pa je puno ljudi prešlo na njihovi mrežu, ali sada ima i puno jeftinijih i boljih mreža. Dvije moje prijateljice su morale platit preko tisuću kuna za usluge koje uopće nisu ni koristile,zbog telefonske kartice koju su dobile na ulici ,a da ju uopće nisu aktivirale. Kako netko može naplatit korištenje usluge koja se nije koristila? I da stvar bude bolja žena koja radi za TELE 2 da su si same krive zašto su se dale prevariti. Sramota


Prije 150 mjeseci

Dajem Tele 2 kompaniji solidnu četvorku jer se pojavila kao dašak svježeg zraka u dosadašnjoj ponudi mobilnih operatera, sniživši cijene kako pretplata tako i uređaja, no i nasmijavši nas u ovo mračno doba neodoljivim reklamama!


Prije 149 mjeseca

Krivite druge za vlastitu glupost. Tele 2 zastupnik vam je ponudio uslugu na koju vas nicime nije silio, a vi ste bili pre slabi jednostavno reci "ne hvala" i potpisali ugovor o koristenju, vjerojatno na odredjeni rok i sada se ljutite sto Tele 2 potrazuje ono na sto ste svojevoljno pristali. Nitko vas nije prevario, i nitko vas nije natjerao na nista protiv vase volje. Sve pogodnosti usluga koje su vam opisane bi vam bile dostupne da ste ih odlucili koristiti. Sto se tice ne aktiviranja kartice, to je glupost. Ako potpisete pravno valjani ugovor o najmu stana na 1 godinu, i nikad ne koristite taj stan, vasa je krivnja sto ga niste koristili, a najmodavcu ste zakonski i moralno duzni platiti ono sto je zakonski obecano. Isto je tako i kod kartice. Ako ugovor, u oba slucaja, ne predvidja opciju prijevremenog prekida bez odredjenih tereta ili kazni, opet nemate koga kriviti nego samog sebe sto ste jednako slabi koliko i neodgovorni. Naucite se snositi odgovornost za svoje postupke i ponasati zrelije i prisebnije, te necete vise biti hendikepirani obicnom svakodnevnicom izlaska na kavu ili u soping centar.


Prije 150 mjeseci

TELE 2 je puno jeftiniji i pošteniji od nekih na ovim područjima uspješniji operatera. Već par godina sam njih korisnik i nisam imala veće primjedbe.



Da bi napisali komentar morate se prijaviti.      PRIJAVA »




Povezane pretrage...